Yadine - tabletta kimaradás

Tisztelt Doktorúr!

Lenne egy problémám. Yadine fogamzásgátló tablettát szedek 13 hónapja, múlt szombaton kellett volna bevennem az első tabletát a megvonásos vérzést követően 8.napon - nem volt még kiváltva a gyógyszerem - így nem tudtam bevenni, azonban szombaton reggel aktusom volt. Kedd óta szedem a tabletát (ma szerda van) , az lenne a kérdésem, mennyire valószínű a teherbe esés? Összesen kimaradt az első 3 tabletta - de az ezelőtti 13 hónapban normálisan, rendszeresen szedtem. Ezeket figyelembe véve, várom válaszát.

Valóban véd bizonyos ideig a tabletta az abbahagyást követően is? Előre is köszönöm válaszát.

 

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza fogamzásgátló témában

Kedves Hölgyem!

Sajnos tudomásul kell vennie, hogy előfordulhat a terhesség is, és ebben a hónapban kiegészítő védekezést kell alkalmaznia. A fogamzásgátlót azért kell egyébként minden nap szedni, mert egy nap után is csökken a hatása, nem számít, mióta szedi.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 20., 18:10; Megválaszolva: 2009. június 20., 18:10
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás használata
Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem ugyanazon fogamzásgátló gyógyszert (Mirabella 75 mikrogramm/20 mikrogramm) és ez idő alatt semmilyen problémám...
Lehetek terhes?
Márciusban kimaradt a teljes menstruációm ciszta miatt. A nőgyógyászom Jangee nevű fogamzásgátlót írt fel amit a 8.napon szedtem be miután késett...
Gyógyszer mellett előbb jött meg
Szép napot. Gyógyszert szedek fél éve (Zoely) általában a 28-30.nap a cilkus. Előző hónapban 02.28-03.03ig volt vérzésem. De 03.13-03.16ig is...
Fogamzásgátlás mellett...
Üdvözlöm! Az iránt szeretnék érdeklődni Öntől hogy most már lassan 6 éve fogamzásgátló tablettát szedek (Dienille) és szeretnék a...