Jobb oldali lágyéki fájdalom

Tisztelt Márta! Augusztus óta, egy komolyabb megterhelést követően (kerékpár) jobb oldali lágyéki fájdalom kezdődött, de nem tudom ehhez köthető-e. Ülő helyzetben a herék felé, mozgás alkalmával a láb felé is lesugárzik. Amennyiben nem terhelem a fájdalom lassan csökken, újra terheléssel ismét erősödik. Urológián már kizárták a fertőzést. Innen hasi ultrahangra küldtek, lágyéksérv gyanúval. Az ultrahangon kizárták a vesekövet, illetve a vakbél szerepét. A lágyéki sérv vizsgálatakor egy minimálisan nyitott kaput fedeztek fel, amely sebészi beavatkozást nem indokol, de a tüneteket sem magyarázza, az orvos elmondása alapján egy minimális zsírszövet tolódik csak be préseléskor. Ülő munkát végzek így az ülés alkalmával folyamatos kellemetlen lágyki érzés rendkívül bosszantó, illetve mivel sportolás alkalmával erősödik, így azt sem tudom végezni. Kérdésem az volna, mi okozhat még hasonló problémát amely ezen vizsgálatok alkalmával nem került kizárásra? A fájdalom elhúzódása miatt a spontán gyógyulásra már nem alapozok, az egészségügyi helyzetre való tekinteettel bárová megyek több hónapnyi várakozási időkre számolhatok, vagyis jó volna nem vakvágányra futni a további vizsgálatokkal. Köszönettel: Kristóf

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Baki Márta válasza sclerosis multiplex, lágyéki fájdalom, kivizsgálás témában

Tisztelt Levélíró, Kedves Kristóf!

Az egy nagyon jó hír, hogy a sclerosis multiplex betegsége ellenére Ön sportol és dolgozik. Amennyire lehetséges, folytassa is ezt az életmódot. Levele alapján először azt kellene tisztáznia a neurológussal, aki felírja Önnek a tecfiderat, hogy lehetséges-e, hogy a gyógyszer mellékhatása okozza Önnek a panaszokat. A gyógyszer alkalmazási előiratában szereplenek olyan tünetek, amelyekhez hasonlókat Ön leírt. A hivatalos előiratban többek között “test egyoldali gyengesége vagy végtagok ügyetlensége” ill. “nem lokalizát (helye nem ismert) csontfájdalom” felsorolások olvashatók.

Abban az esetben, ha a kezelő orvosa az Ön tüneteit nem tartja gyógyszer mellékhatásnak, akkor esetleg röntgen vizsgálat (erre a házi orvos tud beutalót adni) illetve reumatológiai szakorvosi ellátás válhat szükségessé. Valószínű, hogy Önnek rendszeresen végeznek laboratóriumi ellenőrzéseket, ennek esetleg idő előtti elvégzése is javasolt.

Tisztelettel: dr.Baki Márta

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2021. január 22., 10:11; Megválaszolva: 2021. január 24., 09:50
Kérdések és válaszok: Fájdalom
Gyógyszerek kombinációja
Kedves Zsuzsanna, Édesapám 58 éves, 180 cm magas, 80-85 kg (normális testalkat) és az alább részletezett gyógyszereket szedi, akut gyulladásos...
Mell környéki fájdalom 2 hónapja
Üdv! 28 éves, vékony testalkatú férfi vagyok, az alábbi problémával: Kb. 2-3 hónapja folyamatos, de tényleg folyamatos tompán nyomó bal oldali...
Torok probléma
Tisztelt Doktor Nő, Az elmúlt időszakban sok a problémám a torkommal. Szinte folyamatosan piros többé kevésbé és sárgás lepedék van a mandulamon....
Információ
Tisztelt Dr. Baki Márta Főorvosnő! A következő problémával fordulok Önhöz. Édesanyám 20219 végén súlyos és műthetetlen gyomor...