Gyomorfájdalom

Marékszámra szedem a gyógyszereket, és gondolom a májamnak attól van baja, mert mástól nem lehet. Soha életemben nem ittam alkoholt, kévét és nem is dohányoztam. Voltam végbél tükrözésen 2014.10.31-én, mert véres és nyálkás volt a székletem, és ott Crohn betegséget állapítottak meg. Már ott tartok, hogy depressziós lettem. Nem merek sehova sem menni, mert félek, hogy rosszul leszek. Mindig gyengének érzem magam és, hogy valami nincs rendben velem. A jobb fülem is zúg már régóta, és már az is idegesít. Voltam fülészeten, írt gyógyszert, de sajnos nem használt. Sokat görcsölök. Szinte nincs olyan nap, hogy ne fájna a gyomrom, vagy a jobb oldalam. 8kg fogytam 3 hónap alatt. Nagyon betartom a diétát, szinte már nem is merek enni, hogy ne fájjon és égjen a gyomrom. Állandó hányingerem van, halálfélelmem és nagyon rossz a közérzetem. Most is tele vagyok kiütésekkel, olyan mintha véraláfutás lenne. Sokat ég az arcom és a fülem, a hőhullámokról már nem is beszélek. Éjszakákat nem alszom, fel ébredek 1-2 óra felé és nem tudok vissza aludni. Kérdeztem a Dr-nőmet, de azt mondta nem kell diétázni Hiába szedem ezt a sok gyógyszert mégsem vagyok jobban. Szeretnék a sok gyógyszertől is megszabadulni. Van reflux betegségem is. Szívritmus zavarom. A májammal is van valami: Szérum GOT (ASAT): 49, 4, Szérum GPT (ALAT):57, 0, Szérum GGT: 157, 5, Kreatinin kináz: 154, ezek is nagyon bántanak.Salvus vizet is iszom. Mindig azt mondják egyek zsírszegénye és fűszermentesen, de már csak baromfi vírslin, csirkemell sonkán élek. A héjában sült krumplitól a főtt krumplitől a háztartási keksztől is ég a gyomrom.Kérem a Doktor Urat, hogy segítsen! Mert már az élethez sincs kedvem. Így nem lehet élni. Az édességet is elhagytam már.Csak szénsavmentes ásvány vizet iszom.Nem tudom mi lehet a gond a gyomrommal. Voltam ultrahangon 2014.10.01. Máj nem nagyobb, felszíne sima, szerkezete homogén az átlagosnál alig echogénebb, benne körülírt kóros laesio nem visuálható.Epeutak nem tágabbak,

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Plósz János válasza Gyógyszerek témában

A gyomorpanaszok lehetnek az Asa-tól és a Salazopyrin-től (ami Crohn betegség kezelésére amúgy sem a legalkalmasabb szer) . A májenzim-eltérések nem jelentősek, de a rosuvastatin okozhat ilyen mértékű eltérést. Ezeket a szereket mindenképp érdemes lecserélni, esetleg el is hagyni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. január 26., 11:27; Megválaszolva: 2015. január 26., 16:45
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Gyomorhurut
Tisztelt Doktor Úr! December végén hasi fájdalmaim,puffadásom volt (korábban Controlocot szedtem több,mint 1 évig refluxra, amelyet nyáron hagytam...
Alkohol reflux
Tisztelt Doktor úr 40 éves vagyok és sajnos az utóbbi időben a munkahelyi stressz okozta feszültséget alkohollal próbálom enyhíteni. Járok...
MRI értelmezése
Tisztelt Doktor Úr! Lassan 2 éve van jobb bordaív alatti és a köldök jobb oldali területén levő tompa fájdalmam. Ami leginkább mozgásra...
Hasi uh lelet
Tisztelt Főorvos úr! Kérem véleményezze hasi UH leletemet. Proctitis ulcerosaval kezelnek, ez elkepzelheto hogy továbbterjedt? Az epehólyagnal...
Érdeklődés
Üdvözlöm! Olyan tünetem van,hogy két oldalt mid a két mellem alatt mtha nehéz súly lenne. Leginkább ülö helyzetben vagy gyalogláskor...