Syncumar, aranyér és véres széklet

Tisztelt Doktornő/úr! Az édesanyám problémájával keresem. Műbillentyűs ezért syncumart szed. Vérszegénység végett volt kórházban, kapott vért de nem találták a vérzés helyét. Széklet ürítéssel alvatt, és friss pirosvér jött. Gyomor, vastagbél tükrözésen volt. A végbélben egy borsónagyságű polip, és megduzat belső-külső aranyere van. Lűktető égő, és nagyon nagy fájdalom kíséri a széklet ürítést. Hasi ultrahang daganatott nem mutatott ki. Olvastam hogy Syncumar is kiválthatja a bélvérzést. Létezik más fajta vérhígító? Az ennivaló többsége emésztetlenül távozik belőle. Sebész konziliumra várunk. Esetleg milyen irányba menjünk tovább? Az orvosunk tart, hogy a vérzés mögött lehet hogy nem csak az aranyér van. Egyre sápatabb, és gyengébb. Ami vért kapott az biztos hogy kiment már belőle! Segítségét előre is köszönöm! Orbán Rózsa

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Plósz János válasza véralvadásgátló témában

A Syncumar terápia csak túladagolás esetén okoz önmagában vérzést, azonban terápiás tartományban is igen erősen képes fokozni egy amúgy nem jelentős aranyeres vérzést. Ha a gyomor és vastagbélvizsgálat negatív volt, akkor a vérzés oka tényleg az aranyeresség lehet. A Syncumar-on kívül létezik más váralvadás-gátló is (injectioban illetve tablettában is, bár ez utóbbi még igen drága) . Ha emésztési problémái is vannak, érdemes lehet emésztőenzim-pótlást alkalmazni (Pangrol, Kreon) .

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. augusztus 15., 13:26; Megválaszolva: 2012. augusztus 17., 08:14
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Nyelocso daganat
Tisztelt Doktor ur, Doktorno! Egy 72 eves ismerosomnek 7-szer volt altatasos mutetje. Az utolso utan 1-2 hettel nyelesi nehezsegei tamadtak. Mar be van...
Crohn betegség ??
Kedves Plósz Doktor Úr! Több alkalommal is olvastam a betegeknek adott korrekt válaszait. Segítségét szeretném kérni… aranyeres panaszaim miatt es...
Lehet e hasnyálmirigy gyulladas?
Tisztelt Doktor Úr! Szalai Edina vagyok és tegnap írtam Önnek! Azzal kapcsolatban hogy egy hete túlzottan nehéz ételeket ettem. Azóta folyamatos...