apróbb epe gondok

Tisztelt Doktor Úr/nő! Fiam a gyermekorvostól Gallmet_N kapszulát kapott, mivel emésztési zavarainak hátterében az epesav gyenge termelését látja. Kérdésem az lenne, hogy ennek a marhaepét tartalmazó szernek valóban biztonságos e a szedése egy fiatal szervezet számára? És nincs e hozzászokási veszély? Visszaállhat a normális epeműködés ezzel az egy havi adaggal. (Szervi eltérés nincs neki) Köszönettel. Mami

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Boros Miklós válasza a epe témában

Tisztelt Kérdező! A javaslatom, hogy vezessenek étkezési naplót. Így fény derülhet a panaszokat okozó élelmiszerekre. Alkalmazzanak probiotikus kúrát. Az étkezésekben csökkentsék az egyszerű szénhidrát bevitelét, ne fogyasszon szénsavas italokat. Minden nap mozogjon legalább fél órát. Az étrend-kiegészítő alkalmazása nem oki terápia és tartós alkalmazását nem is javaslom.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. február 06., 13:57; Megválaszolva: 2012. február 08., 09:01
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Érdeklődés
Olyan problémám van, hogy amikor izzadó, erős fekália szag érezhető.Esetleg lehet e ez valamilyen bélproblémától?.
Bélrendszeri probléma
Tisztelt Dr.Plósz János! Magas lactulose miatt szedtem Normixot, majd probiotikumot. Önnél voltam vizsgálaton, irritabilis bél syndromát állapított...
Gastroenterológiai szövettani lelet
Kedves Doktornő!Gyomortükrözésem volt októberben és a szövettani eredményt most kaptam meg a hàziorvostol mert a jàrvàny miatt nem rendel a...
Mit jelent ez a lelet?
Tisztelt Doktor Ur! Az alabbi problemaval fordulnek Onhoz. 5-6 nap jobboldali alhasi fajdalom utan elmentem a helyi sbo-ra, ahol nagyon korrektul...
Jobb oldali hasi fájdalom és...
Tisztelt Doktornő! A véleményére lennék kiváncsi. A panaszok hirtelen jöttek, 9 hónapja és azóta krónikussá váltak. Tüneteim jobb oldali hasi...