• Lokren vérnyomás csökkentő gyógyszer, elhízás, emlékezet kiesés

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktornő! Tisztelt Doktor úr! 1 éve felírta az orvosom a Lokren nev készítményt, mert magas volt a vérnyomásom(lüktető fejfájás is kísérte). Azóta híztam kb 10kg-ot és most 125 vagyok 190cm-es magassággal. A vérnyomásom visszahúzódott, már normális. A kávéről és egyéb energiaitalos mérgekről leszoktam. Dohányozni még hébe-hóba, de már beszereztem egy elektromos cigit(nulla nikotinnal használom) A "libidóm" kb 40%-os teljesítményre csökkent le, mióta szedem a gyógyszert. Elhíztam és kövér melleim vannak, holott régebben izmosabb voltam. Most is elbírok 2 meszes zsákot, ha arról van szó. De, mára meghíztam. Tömegközlekedem, sokszor inkább gyaloglom, heti 1-2 alkalommal súlyzókat emelgetek. Az evésre odafigyelek, este 7-8 után csak heti 2x fordul elő evés. Pontosan nem tudom behelyezni az idősíkba egy másik problémámat, de egyre jobban romlik a rövid távú memóriám. A 5-10-15 évvel ezelőtti dolgokat pontosan fel tudom idézni. De ami mondjuk tegnap, vagy 30 perce történt és akkor megjkegyeztem, azt van, hogy egyáltalán nem - vagy hosszas gondolkozás után. Szeretném kérdezni, hogy csak személyiségtorzulásom vagy depresszióm van, vagy csak túl sok csillagkaput néztem fiatalabb koromban? Vicces részeket félre téve, a kérdéseimet komolyan gondolom. Köszönöm szépen előre is a válaszát, Minden jót kívánok, Tisztelettel, H.Roland

        Dr. Veress Dóra válasza a vérnyomáscsökkentő, elhízás témában

        Kedves Roland! A Lokren gyakran okoz szexuális zavarokat, libidócsökkenést. Ha az ilyen jellegű tünetei zavarják, akkor menjen vissza a kezelőorvosához és cseréljék le a gyógyszert valami másra. A hízás és a memóriazavar nagy valószínűséggel nem írható a Lokren számlájára. Az előbbi tünetnek viszont lehet hormonális oka, így a háziorvost arra is megkérhetné egyúttal, hogy egy pajzsmmirigy vizsgálatot is végezzen, mivel a mirígy alulműködése járhat hízással, de szexuális zavarral és koncentrációcsökkenéssel is.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2011. július 08., 11:33; Megválaszolva: 2011. július 11., 13:47

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt dr.nő/dr.úr! Egy olyan kérdéssel fordulok önökhöz, hogy van nekem egy 15 éves fiam sajnos túlsúlyos 125kg 175cm!magas vérnyomás problémája van! Édesanyám tanácsára vettem egy vércukormérőt mert édesanyám inzulinos cukorbeteg!...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! 186cm vagyok, és 135-140kg között mozgok. szeméremdombi zsírpárna el van hízva elég látványosan, ezaltal a péniszemből merev állapotba 14–14,5 cm látszik ki. az a problémám lenne, hogy ez az eredeti állapot vagy a...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! 60 éves,nyugdíjas nő vagyok,158cm magas és 130kg. Magas vérnyomásomra évek óta szedek gyógyszert. Nem rég, körülbelül 2-3 hete megdagadtak a lábaim, térdtől lefele mind a kettő egyformán és vörös színű lett,...
        Tisztelt Doktor Nő! Tanácsát szeretném kérni, az utóbbi 3 évben elég komoly súlyfelesleget szedtem magamra, szinte észrevétlenül, úgy, hogy semmi különösebb változás nem történt sem az életvitelemben sem az étkezési szokásaimban. 9...
        Jó napot kívánok! Mindig is sovány gyerek voltam, régen edzettem, de már lassan 2 éve hogy mozgásszegény életmódot folytatok. Barátnőm mindig mondogatta hogy sovány vagyok. Mondom megmérem már magam. Meglepetésemre 74 kiló voltam. Ez volt...
        Kedves Doktornő! 25 éves korom betöltése után kezdődtek a tüneteim, pontosabban a fáradékonyság, energiahiány és a hirtelen folyamatos hízás. 56 kilóról mára 85 kilogrammra híztam (magasságom 165cm) amellett, hogy a folyamatos hízás...
        Jó napot! 2012 ben kezdett a mellem megnövekedni akkor 69 kg voltam 166cm magassággal azóta évről évre nagyobb lett, de hiztam is minden évben, most 166cm magas vagyok 19 éves és 94kg, érezhető mindkét mellemben csomószerű szövet ebből és a...
        Kedves Tünde! Évek óta fogyokurázik anyukám, 54 éves. 92 kilóról lefogyott 86 kilóra és nyár óta nem sikerül többet fogynia, pedig úszik hetente, kerékpárral jár dolgozni, keveset eszik, van,hogy egész nap csak gyümölcsöt eszik. Mi...
        Tisztelt doktornő!problémám kb egy évvel ezelőtt kezdödött.egy ev alatt 32kg ot hiztam,mely foleg arcra,hasra,csipöre ment.lila strıák vannak a hason(hizas eredmenye),erös arckipirulasaim vannak,melyeket nem érzek.kezelt hipertonias...
        Tisztelt doktornő!A férjem betegsége és minden napos magnesium sulfuricum használata miatt lefogytam 63 kg-ra, előtte 78 kg voltam. Halála után már visszahíztam 8 kg-ot. A hashajtót továbbra is szedem és...