Bevehetem ezt a gyógyszert? nÁtha elmúlasztás?

Bevehetem ezt a gyógyszert?

Náthás vagyok, és folyik az orrom. A házi orvosom felírt egy Zyrtec D http: //www.hazipatika.com/gyogyszerek/termek/zyrtec-d_filmtabletta/9001 tablettát. Ez egy allergia elleni gyógyszer, el mulasztja a tüneteket (orrfolyás) . De barátnőmnek van sima Zyrtec gyógyszere http: //www.hazipatika.com/gyogyszerek/termek/zyrtec_10_mg_filmtabletta/1888, ami szintén allergia gyógyszer.
Kérdésem az, h nagyon gáz ha én a sima zyrtecet veszem be? Nincs pénzem a másikra, és a másikat meg ingyen oda adja a barátnőm. Ugyanugy használna?

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza antihisztamin témában

Kedves Kérdező!

A Zyrtec D annyiban különbözik, hogy pluszban van benne egy olyan hatóanyag, ami a nyálkahártya duzzanatát csökkenti, ha csak a sima Zyrtecet veszi be, nem fog problémát okozni, nyugodtan tegye meg, az is csökkenti a nátha tüneteit.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Csuth Ágnes, családorvos
Kérdés: 2010. április 02., 14:34; Megválaszolva: 2010. április 02., 14:34
Kérdések és válaszok: Egyéb
Zsibbad mindkét lábam, mi lehet az...
Tisztelt Doktorúr / Doktornő, az elmúlt fél-1 évben jelentősen legyengültem, demens apukámat ápoltam otthon. Alig tudtam enni, jóformán állandó...
Tüdő Ct Eredmény
Tisztelt Doktornő! Édesanyám 17 éve Autoimmun beteg (Reumatid Arthitis) ...számtalan gyógyszert kapott az évek folyamán,a Medrol az végig kiréste...
Vèrkèpem elemzese
Tisztelt doktor Úr/Nő Olyan problèmával fordulnèk Önhöz, hogy a decemberi vèrkèpem sem volt a legjobb, de most mèg rosszabb lett. Az interneten azt...
PostCovid véreredmény eltérés
Szép napot kívánok! Voltam Post covid labor vizsgálaton, eltéréseim/értékeim: CK-MB koncentráció 0,89ng/mL C reaktiv protein (hsCRP)...
Gyomorpanaszok
Tisztelt Doktor Úr/ Nő! Segítségét szeretném kérni az alábbi panaszaimmal kapcsolatosan. 25 éves leszek most júniusban és elég szerteágazó...