Labor eredmény értékelése.

T. Cím! A Synlab " Élni jó csomag " vérvizsgálata keretében végeztettem az ellenőrzést. A koleszterin szint 5 helyett 5,7 volt, míg az aggasztóbb az eGFR-EPI 82 volt a 90-999 ref.érték helyett. A vérvétel előtt kb másfél órával 6 dl vizet ittam meg, és vizelni is voltam. Más eltérés nem volt, illetve az össz bilirubin pont a felső határértéken volt, 21. (5-21) Fennálló panaszom, hogy 5 napja a testhőmérsékletem a szokásoshoz képest emlekedettebb, 35,8- max 36.8 között, sokszor borzongás és hidegrázás van, arcom pedig úgy érzem ég.Kipirosodott, kiütéses időnként, állandóan lázasnak érzem magam. Bőrgyógász szerint Rosacea. Az e GFR-EPI alacsonyabb értéke azt jelentheti, hogy a vesefunkcióm károsodott? De a bilirubin is nagyon határértéken van. Kérném szépen a véleményét mi a teendőm, indokolt-e, hogy folytassam a vizsgálatokat és mely szakorovoshoz. Nagyon köszönöm előre is válaszát, tisztelettel, Attila

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Papos István válasza Virus témában

Kedves kérdező!

Koleszterinszint a legtöbb páciens esetében magasabb.

Az esetleges hőemelkedést illetve a testhőmérséklet változását számos dolog okozhatja.

A vesefunkciós értékek csak kis mértékben csökkentek, ez nem jelent még károsodást.

Amennyiben panaszai nem csökkennek, gyulladásra illetve infekcióra kell gyanakodni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2019. július 19., 19:55; Megválaszolva: 2019. július 23., 17:55
Kérdések és válaszok: Egyéb
Labor eredmény véleményezése
Tisztelttel kérem az alábbi labor eredmények alapján szíves véleményüket. Különösképpen a csökkent vörösvértest szám miatt szeretném...
Oltási dilemma
Tisztelt Doktor/Doktornő! Már 12éve 1-es típusú inzulinos cukorbeteg vagyok (3X6-8E Novorapid,14E Tresiba) , emellett van enyhe mitralis prolapsusom és...
Pszihés viszketés
Kedves Doktor/nő! Utóbbi időben sajnos egyszer-egyszer antibiotikumot kellett szednem. Illetve allergia gyógyszert. Sajnos bármelyiket szedtem be -...
Járvány és vakcina
Tisztelt Hölgyem/Uram! Kérdésem komplex jellegű. Azt szeretném kérdezni, hogy mennyire lehetünk bátrak az oltás után. Édesanyám idős, sajnos sok...