• Kezdődő lágyéksérv

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztetlt Doktor Úr! Tanácsát szeretném kérni. Egy napja jelentkezett egy szúró érzés a lágyékomban. Ma voltam urológiai vizsgálaton, ahol a doktor úr megállapította, hogy nincs lágyéksérven, de elindultam az oda vezető úton, mert az érzékeny rész az a jobb oldali nyílásnál volt érzékelhető, ahol az idegek és erek átjönnek a heréhez. Azt mondta még nem kitapintható a nagyobbodása a nyílásnak de mivel egyértelműen onnan jön a fájdalom, ezért a változás elindult. Továbbá azt mondta még a doktor úr, hogy erre gyógyszer vagy bármit szedni nem lehet még hetekig vagy hónapokig fájhat, majd a szervezet hozzászokik és utána már nem fogom érezni. A kérdésem a Doktor úrhoz, hogy én jelenleg fitnesz edzéseket végzek. Ami azt jelenti hogy heti 3-4-szer edzek konditerembe súlyzókkal. A nagy erőkifejtés igénylő guggolás és hasonló gyakorlatokat már nem végzek, mert visszér műtét volt a lábamon 1-2 éve és nem tanácsolta a Doktor úr az ilyen jellegű sportolást. Kérdésem tehát a következő. Felejtsem el teljes mértékben a súlyzós edzéseket, aminek része a hasizom fejlesztési felülésekkel hasprésekkel... Van ennek bármilyen hatása a lágyéksérv kialakulására? Lehet szedni erre bármilyen vitamint vagy készítményt, ami késlelteti a kialakulást? Köszönöm válaszát!

        Dr. Papos István válasza a Sérv témában

        Amennyiben panaszai nincsenek, nyugodtan végezhet súlyzós edzéseket. Normál esetben, nem extrém súlyokkal végzett edzés nem okoz lágyéksérvet. Vitaminkészítmények nem befolyásolják a lágyéksérv kialakulását.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2019. március 14., 17:05; Megválaszolva: 2019. március 20., 13:18

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! 3 éve rekeszizomsérvet diagnosztizáltak egy tüdőszűrő vizsgálaton vették észre. a tüdőgyógyász orvos szerint születés rendellenesség. Általában régebben voltak enyhe refluxos savas epizódjaim, ezért elkezdtem szedni...
        Kedves Doktornő! Az alábbi kérdéssel szeretnék Önhöz fordulni, csatolom az ehhez szükséges vérvételi eredményt. 2 éves kislanyommal pénteken vervetelen voltunk egy esetleges vashiány megállapítása vagy annak kizárása céljából. Ma...
        Jó napot kívánok! Napi 2 mg Medrolt szedek. Vasárnap kell abbahagyni. Mikorra ürül ki a szervezetből? Köszönöm
        Kedves Doktor Úr! Köszönöm válaszát január 15. 18:11es kérdésemre. Venter granulátumot iszok napi 2-3at, az étkezésekre nagyon figyelek, de bármennyire is figyelek étkezés után a bal oldalon a borda mögött (melltől a borda végéig )...
        Tisztelt Doktornő/úr! Tavaly októberben csináltattam egy nagylabort,aminek az eredménye viszonylag jó.Az eltérések a következők: Vörösvésejt süllyedés :43 mm/h(0-25) Vörösvésejtszám: 3,1 (4.0-5,2) Hemoglobin:117...
        Tisztelt Hölgyem/Uram! Minden alvás után a képen látható fehér „lepedék” jelenik meg a számon. Miért, mitől van ez és mit tehetnék ellene? Mennyire normális ez egyébként? Sok éve probléma ez nálam, de egyre durvábbnak érzem és...
        üdvözlöm. közel 3 éve szenvedek egy ismeretlen betegségben Tüneteim -kezdetben alhasi / deréktáji fájdalom (bal alhas + bal deréktáj) bal herém mintha nem lenne ugyanolyan vérbő, valamint csomós,sárgás ejak. -gyakori...
        Tisztelt Doktor úr! Szeretnék érdeklődni, hogy a petefészekrák mennyi idő alatt fejlődhet ki? 1-1,5 év alatt is lehetséges vagy ez hosszabb folyamat?
        Üdvözlöm! Az mennyire normális, hogy 29 napja szedem a Rabemant reggel (20mg) és este Quamatel 40et, de mellette mintha nem akarna a reflux múlni. Ég a gyomrom sokszor, bele szurkál néha, lüktet az egész hasam, gyomrom, a torkom be van gyulladva...
        Üdvözlöm,Tisztelt Doktor Úr! Olyan problémával fordulok Ön felé,hogy körülbelül másfél hónapja,azt tapasztalom,hogy székletürítés után,kisebb-nagyobb mértékben,véres a törlőpapír,valamint kellemetlenebb,enyhébb,tompább fájdalmat...