Hányással járó kínzó gyomorfájás

Tisztelt Doktor úr! Olyan ügyben szeretném a segítségét kérni, hogy a páromnak (23 éves férfi) időszakosan - van hogy csak 3-4 havonta - fordul elő szörnyű gyomortáji fájdalma, amit általában hányás kísér. Legutóbb kb. 1-2 hónapja volt neki, de most megint előjött. Szúró fájdalmat érez. Ezeken kívül egyáltalán nem szokott fájni a gyomra, sem sav miatt sem más miatt. Nem étkezik túl zsírosan, nem fogyaszt egészségre túlzottan káros ételeket. Bár a sót előszeretettel használja. Dohányzik, de ezenkívül semmilyen káros szenvedélye nincsen. Kávét fogyaszt, de inkább tejes kávé jellegűt, abból kb 2-3 bögrével reggelente. Amikor fellép ez a fájdalom teljesen elveszti az energiáját, nincs életereje, nincs étvágya, semmi nem esik jól neki, és nem enyhül evésre, ivásra a fájdalma. Előre is köszönöm a segítségét!

Legfrissebb cikkek a témában
    Nincs találat!

Dr. Plósz János válasza gyomorfájdalom témában

A hányás és a visszatérő jelleg mindenképp riasztó jelnek számít, gasztroenterológiai kivizsgálást javasolnék, hasi ultrahangot, labort, gastroscopiát, H. pylori vizsgálatot. A panaszt okozhatja gyomorhurut, gyomor- vagy nyombélfekély is.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. április 13., 13:57; Megválaszolva: 2016. április 13., 20:30

Kérdések és válaszok: Egyéb

FÉLELEM AZ EVÉSTŐL 2
kedves Doktor Úr! Köszönöm a gyors válaszát! (én vagyok,aki nem mer enni) Ön javasolta, hogy estére quamatel ,gaviscon stb-t használjak... Csak...
Nem merek enni
Kedves Doktor Úr! Rettegek az evéstől! Ez azóta van így,mióta szedtem a PPI-ket-többfélét is- és mindegyiktől szinte leállt az emésztésem...
MIKORRA VÁRHATÓ JAVULÁS
Kedves Doktor ÚR! Az elmúlt 1 hónapban össze-vissza szedtem a ppi-t és a quamatelt. - 9 nap PPI - 10 nap Quamatel-fokozatosan levezetve a PPI-t - 4...
ppi kúra után
Tisztelt Doktor Úr! A Refluxon-t szedtem legutoljára, napi egyszer 15 mg-ot egy hétig. Sajnos csak egyre rosszabbul lettem tőle.. A legfőbb panaszom...
Gyomor panaszok 2.
Kedves Doktor Úr! Köszönöm válaszát január 15. 18: 11es kérdésemre. Venter granulátumot iszok napi 2-3at, az étkezésekre nagyon figyelek, de...