Ismeretlen hasfájás

Tisztelt Doktor Úr! Másfél hete elkezdett fájni a bal oldalamon a hasam, a köldökömmel egy vonalban, néha kicsit lejjebb húzódik. Időnként erősen begörcsöl néhány percre, vagy akár egy 1 órára is, de van hogy folyamatosan tompa fájdalmat érzek. 1 hónapja kihúzták a bölcsességfogamat, amire antibiotikumot kellett szednem 6 napig, de mellette szedtem probiotikomot is. Nem tudom, hogy ennek van-e köze a panaszaimhoz. A háziorvosom elküldött vizelet és vérvizsgálatra, mind a kettő jó lett, csak a MCHC lett magas, ami nem utal semmire. 2 hét múlva megyek UH-ra. A hasfájás mellett nincs étvágyam és a közérzetem se jó, elkezdtem fogyni. Ön szerint mi okozhatja a panaszomat?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Plósz János válasza hasi fájdalom témában

Az antibiotikum kezelés okozhat hasi panaszt a kezelést követően hetekkel is. Érdemes lenne széklettenyésztést is végeztetni, valamint tartósan (legalább 1 hónapig) pre- és probiotikumot használni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 22., 22:22; Megválaszolva: 2015. március 22., 22:35
Kérdések és válaszok: Egyéb
Vérhigító oltásra
Tisztelt Webbeteg! AstraZeneca oltást követően háziorvosom azt javasolta, hogy a vérrögképződés megelőzésére két hétig szedjek Aspirin protect...
Lehet COVID utóhatás?
Tisztelt Doktornő! Nagyjából három hete pozitív lett a koronavírus tesztem. Igazából nem volt súlyos lefolyású nem volt lázam , csak orrfolyás...
Covid oltás után alkohol?
Tisztelt doktornő/doktor úr, Tegnap este fél 7-kor kaptam meg az első Szputnyik oltást, és kb. 15 órával később ittam 8 cl Unicumot és 1,5 dl...
Hasi fájdalom
Jó napot kívánok Több hónapja fenn álló hasi fájdalmam van puffadás kíséretében. Tavaly a varandosagom alatt ki derült hogy hepatitisz e vírus...
Éjszakai izzadás
Tisztelt hölgyem/uram! 27 éves nő vagyok és azzal a problémával fordulok Önhöz, hogy nagyjából 4 napja éjszakánként erősebben izzadok. Nem...