hizni akarok

tisztelt doktor úr/nő olyan problémám van hogy 1 éve szenvedek a hizással már rég ota 45 kg vagyok de viszont nagyon sokat eszek kérdésem az lenne hogy van e erre valamilyen gyogyszer amitól legalább 5-10 kg hiznák köszönöm

Dr. Földi Ildikó válasza testsúly növelés témában

Kedves Kérdező! Arról nem ír, van-e valamilyen betegsége, volt-e már ilyen irányú kivizsgálás? Először néhány alapvető kórképet kellene kizárni, amik gyakran okoznak testsúlyproblémát (pl. lisztérzékenység, gyulladásos bélbetegségek, pajzsmirigy túlműködés stb) Javaslom, keresse fel háziorvosát vagy gasztroenterológia szakrendelést. Ha minden eredmény negatív, érdemes dietetikussal is konzultálnia, hogyan állítsa össze az étrendjét, illetve esetleg pszichológussal, ha netán pszichés problémák állnának a háttérben. Kifejezetten "hízlaló" gyógyszer nincs, sok gyógyszernek a mellékhatása a testsúlynövekedés, de ez általában vagy az étvágy fokozásán, vagy a test víztartalmának növelésén keresztül valósul meg.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. október 05., 12:51; Megválaszolva: 2012. október 10., 00:08
Kérdések és válaszok: Egészséges élet
Hogy érjem el a normális testsúlyt?...
Üdv! Én sajnos elég vékony alkat vagyok és ezért szeretném megkérdezni, hogyan tudnám elérni a normális testsúlyt. Most alig vagyok 60 kg sokszor...
Laktóz és fruktóz intolerancia...
Kedves Irinyi-Barta Tünde! Én 25 éves férfi vagyok és nem rég lett hivatalosan is megállapítva Gasztroenterológus szakorvos által, hogy egyszerre...
POTS - Az állapot, amire minden orvos...
Kedves Dr.Szabó Zsuzsanna! A POTS-ról írt cikke kapcsán kerestem meg önt. Tünetek és igazolt covid fertőzés nélkül, 2 SputnikV oltással...
Lehetséges cukorbetegség ?
Tisztelt Doktor Nő/Úr! Tegnap este 20: 30-kor vacsoráztam 1 tányér édesburgonyát és 2 töltött csirkemellet, amely után ittam 1 pohár bort. Ma 08:...
Vérnyomás-problémák
Tisztelt Doktor Nő/ Doktor Úr! A problémám a következő: Az ajánlottnál alacsonyabb a vérnyomásom, s utánaolvastam, hogy ezt sem szabad...