Tinea corporis (ringworm)

22 éves vagyok, gyerekekkel dolgozom Angliában és vélhetően tőlük kaptam el a ringworms, másnéven tinea corporis nevű bőrgombát. Canesten krémmel kezdtem el kezelni, remélem sikeres lesz, de nagyon tartok attól, hogy a piros köröknek a széle meg fog látszódni a gomba eltűnése után is. Kérdésem, hogy jó krémet használok-e, végleges nyoma marad-e ennek a bőrbajnak és hogy mit tehetek hogy minél hamarabb eltűnjön és ne legyen utána nyoma? Bőrgyógyásznak idekinn nem tudom megmutatni és csak 4 hét múlva tudok hazamenni, ezért sürgős lenne a válasz! Köszönettel!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza a gombás fertőzés témában

A Canesten krém jó lesz, de legalább 4 hétig alkalmazza naponta 2x. Ne aggódjon, nem marad nyoma, csak ne érje napfény.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. augusztus 19., 00:42; Megválaszolva: 2010. augusztus 24., 21:30
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Anyajegyelváltozás
Tisztelt Doktornő! Segítséget szeretnék kérni. Kettő darab kérdésem lenne. 1. A péniszemen kijött egy nagyon pici, barna anyajegy, valamelyik...
Összehúzódik a pèniszemen a bőr
Szèp Jó Napot Kívánok. Olyan problèmám lenne, hogy a Pèniszemen a bőr . Ègèsszen a has falig összehuzódik. Ès elègè kènyelmetlen ègő èrzès...
Mi okozhatja ezt?
Tisztelt Doktornő/Úr! Pár hónapja péniszem felső részén kidörzsölődés-szerű tünet jelent meg, viszonylag erős fájdalommal. Egy ideig csak...