Pattanások a hátamon és a vállamon.

Kedves Dr. Bodnár Edina! Egy 18 éves fiú vagyok és eléggé zsíros bőrű. Sok a pattanás a vállamon illetve a hátam felső és középső részén. Gyakran előfordulnak miteszerek is. Általában kisebb, bár vörös pattanások ezek, de mikor hátizsákot veszek fel ha megyek iskolába és miatt a vállamon néha begyulladnak a pattanások, lehet ahogy izzad a hátizsák szíja alatt a bőröm, az ezt okozza. Az arcomon is előfordulnak pattanások, ám ott ritkábban illetve nem annyira gyulladt formában. A bőröm elég gyorsan zsírosodó, gondolom ez is okozhatja ezt a problémát. Lefotóztam a hátamat, hogy jelen pillanatban hogy néz ki, Igaz nem teljesen részletgazdag, de azért látszik hogy tele van pattanással! A kérdésem az lenne, milyen krémet, vagy kezelést javasol erre a problémára? Szeretném megkérdezni ezenkívül Öntől hogy mi a véleménye az Akneroxid nevű gélről? Egyik ismerősöm beszélt erről a krémről nekem, de mielőtt elkezdeném használni, gondoltam megkérdezek egy bőrgyógyászt. Várom a válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza Acne témában

Az Akneroxidot tudomásom szerint már nem lehet kapni, pedig jó készítmény volt. Inkább a Zindaclin gélt vagy Zineryt oldatot ajánlom. A mechanikai irritáció gyulladást okoz a faggyúmirigyekben, ezért inkább kézi táskát hordjon.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. június 29., 03:04; Megválaszolva: 2015. július 04., 07:03
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Bőrgyógyászati kezelés
Tisztelt Doktornő! Voltam bőrgyógyásznál (akit azóta nem érek el) , aki acne vulgaris diagnózist állított fel az arcomon található acneiform...
Pattanások
Kedves Dr.nő/Dr.úr. Több éve küzdök pattanásokkal,sokszor voltam bőrgyógyásznál,semmilyen kenőcs,krém nem használt,most eljutottam odáig hogy...
Az antibiotikum kúrát kötelező...
16 éves korom óta harcolok a gyulladásos pattanások ellen. Túl vagyok 5 sztk- borgyogyaszon, 2 magán bőrgyógyász és egy harmadik magán amit már a...
Serdülőkori aknék
Tisztelt Doktornő! Serdülő fiam arca nagyon csúnya, gyulladt pattanásos. Csak szteroid tartalmú gyógyszerekkel lehet ezeket visszamaradó hegek...
Mi lehet ez?
Kedves Dr. Bodnár Edina! 21 éves férfi vagyok, régóta küzdök pattanásokkal. Minden télen kinyomhatatlan piros duzzanat (leleten nodula) jelenik...