Dalacin T oldat, skinoren krém és napozás

Tisztelt Doktor Nő / Doktor Úr! 2 hete bőrgyógyász írt fel Dalacin T oldatot és Skinoren kenőcsöt számomra, mert pár hét alatt több nagyobb pattanás is megjelent az arcomon. Naponta kétszer használom mind a két krémet és nagyon lassan látszódik is az eredmény. Sajnos az orvosom nyár végéig nem elérhető. Ezért szeretném ezen a fórumon megtudni, hogy napozás a nyaralás alatt és pici szolárium előtte (hogy ne égjek le később a napon) megengedett-e a krémek használata mellett, vagy azokat arra az időre fel kell függeszteni? Naptejet és sminket lehet-e használni a krémek alkalmazásának ideje alatt? Segítségüket előre is köszönöm! Szép napot kívánok!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza acne témában

Napozni lehet mindkét lokális készítmény mellett. Könnyű állagú, jó minőségű fénnyvédő krémet és sminket is használhat.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. június 16., 10:58; Megválaszolva: 2015. június 28., 18:42
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Bőrgyógyászati kezelés
Tisztelt Doktornő! Voltam bőrgyógyásznál (akit azóta nem érek el) , aki acne vulgaris diagnózist állított fel az arcomon található acneiform...
Pattanások
Kedves Dr.nő/Dr.úr. Több éve küzdök pattanásokkal,sokszor voltam bőrgyógyásznál,semmilyen kenőcs,krém nem használt,most eljutottam odáig hogy...
Az antibiotikum kúrát kötelező...
16 éves korom óta harcolok a gyulladásos pattanások ellen. Túl vagyok 5 sztk- borgyogyaszon, 2 magán bőrgyógyász és egy harmadik magán amit már a...
Serdülőkori aknék
Tisztelt Doktornő! Serdülő fiam arca nagyon csúnya, gyulladt pattanásos. Csak szteroid tartalmú gyógyszerekkel lehet ezeket visszamaradó hegek...
Mi lehet ez?
Kedves Dr. Bodnár Edina! 21 éves férfi vagyok, régóta küzdök pattanásokkal. Minden télen kinyomhatatlan piros duzzanat (leleten nodula) jelenik...