• Alacsony Vércukorszint témájú cikkek

        Cukorbetegközpont - Dr. Porochnavecz Marietta, diabetológus
        Elsősorban az inzulinnal kezelt betegeknél jelentkezhet hipoglikémiás állapot, bár előfordulhat más gyógyszerrel kezelt cukorbetegeknél is. Fontos figyelnie a változásra, mert súlyosabb esetben csökken az agy cukorellátottsága, amely szédülést, koncentrációs zavart, látászavart, epilepsziás rohamot vagy akár kómát okozhat. Dr. Porochnavecz Marietta, a Cukorbetegközpont diabetológusa osztja meg a legfontosabbakat.
        WEBBeteg - Piroskáné Hajdu Petra, fordító
        Úgy gondolom, reaktív hypoglikémiám van. Hogyan tudnám beazonosítani a tüneteimet?
        MTI
        Genetikai oka van a nagyon alacsony vércukorszint, a hipoglikémia súlyos formájának - idézte brit kutatók megállapítását a BBC hírportálja (http://www.bbc.co.uk).
        Orvos valaszol - Dr. Rakk Erika
        Szeretném megkérdezni hogy pánik roham vagy pánik betegség produkálhat vércukor leesést? Régen/20éve/volt pánik betegségem. Mostanában nagyon sokszor leesik a cukrom.3alá.2 még 1, 1et is mértem! Tobb mérovel is ugyananyit! Nagyon...
        Orvos valaszol - Dr. Árki Ildikó
        Tisztelt Doktornő! Gyakori rosszullétek gyötörnek.Főként fej és mozgásszervi panaszaim vannak.Jelenleg egy jóindulatú kötőszöveti daganatot is találtak a combomban, amelynek kivizsgálása folyamatban van.Tartósan alacsony...
        Orvos valaszol - Dr. Rakk Erika
        Üdv! Ket honapja, fajdogal a fejem, faradt, almos vagyok, szedulok. A fejfajas lassan mar termeszetes dolog lesz, de az a szerencse, hogy csak enyhen faj(de folyamatosan) Vettem egy cukorszint merot, es elkedztem merni a cukorszintet. Az eredmeny...
        Orvos valaszol - Dr. Ábel Tatjána
        Sok kóros alacsony vércukorszint esetén eszmélet vesztés, félrebeszélés, mikor azt sem tudom hogy kivagyok.Ha ez sokat megtörtént már az ember életében, várható-e agyi vagy személyiségi elváltozás? 1.5 éves koromtól vagyok...