• Trombózis?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő! Az elejéről kezdem a mostani problémámat. Nemrég egy hetet kórházban töltöttem. Fülcsengés miatt. Trental infúziós kezelést kaptam. sajnos nem bírtam végigcsinálni a kúrát mert elviselhetetlen fejfájást kaptam tőle, mindez remegéssel, erős félelemérzettel társult. A mellékhatásokat csak Magnéziumos infúzióval bírták csökkenteni. Már a kórházi bentlétem alatt többször éreztem a jobb vádlimban húzódó, görcsös fájdalmat. Ekkor még nem foglakoztatott különösebben. Másfél hete itthon tartózkodom. Nootropil tablettát írtak fel, de sajnos ettől is iszonyatos fejfájásom van, nem bírom szedni. Mióta itthon vagyok hol a vádlimban hol a combomban érzem ezt a különös zsibbasztó, húzódó érzést. Van amikor a bal lábanban is. Egyéb tünetet nem tapasztalok, nem dagadt meg a lábam, nincs rajta elszíneződés de én mégis nagyon aggódok hogy esetleg trombózisom lehet. A háziorvosom csak legyintett rá, messziről ránézett a lábamra és közölte hogy ő nem lát semmit. Nem igazán tudott megnyugtatni mert nemrégen hunyt el egy kedves barátom, csupán 25 éves hölgy tüdőembóliában. Ami még fontos lehet hogy régóta migréntől szenvedek, ami mostanában másfajta fájdalommá alakult. Míg régen a tipikus féloldali halántéktáji fájdalmaim voltak, mostanában a fájdalom tarkóból indul és többszöri gyógyszerbevétel sem enyhíti a fájdalmat. Szeretném kikérni az ön véleményét. Ez lehet trombózis? Illetve kihez forduljak a panaszaimmal ha a háziorvos nem hajlandó foglalkozni vele?

        Dr. Molnár Dóra válasza a trombózis lehetősége témában

        Kedves Kérdező! A bőrproblémára szedett tabletta is hozzájárulhat a fejfájáshoz, beszélje meg a nőgyógyásszal, illetve a bőrgyógyásszal, hogy van-e más megoldás. A vénákat angiológiai rendelésen vizsgálják, itt adhatanak arról felvilágosítást, hogy Önnek milyen kockázata van egy mélyvénás trombózis elszenvedésére. Egyébkén a trombózis és embólia kockázatát is fokozza a hormonális fogamzásgátó gyógyszer. Állapotromlás, lábdagadás esetén sürgősségi osztály felkeresése javasolt. Jobbulást kívánok! Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra, kardiológus

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Molnár Dóra
        Kardiológus, belgyógyász Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Molnár Dóra
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2015. január 22., 20:49; Megválaszolva: 2015. január 24., 17:13

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor nő! Érdeklődni szeretnék, hogy kéthegyű szívbillentyű elégtelenség illetve prolapsus esetén lehet-e kompressziós harisnyát hordani felületes visszértágulat esetén? Mindkét lábamon térd alatt erek dülledtek ki, nehéz...
        Tanácsot szeretnék kérni. Ismerősöm 5 éve viszérrel műtött lábszára estére csúnyán bedagad és fáj is. Bokája fölött a lábszáron kb. 10 cm hosszan (kb 2 cm széles sávban) enyhe pír látszik a bőrén. Másik lábával nincs semmi...
        Kedves Doktor/Doktornő! 17 éves koromtól kezdve aranyérrel küszködök, legútóbb fél éve volt, elég sokáig, majdnem kerek 2 hónapig. Gyógyúlásomat a medencefenék tréningnek köszönhetem joformán, amit mai napig végzek napi 2-3 alkalommal...
        Édesanyám bal bokája fölött tenyérnyi pirosas barnás folt jelent meg a nyár közepén.természetesen orvosi vivzsgálatokon, ultrahang, vettünk részt, trombust nem találtak.kompressziós harisnyát visel, minden este kenem a lábát vadgesztenye...
        Tisztelt doktor úr / doktor nő! A Trental-t 22 éve szedem, (írta ki a doktor úr, kórházi kivizsgálás után) fülzúgás miatt. A Nebilet-et 14 éve szedem, szapora szívdobogás miatt, (100- 108/ min volt akkor). Magasságom 172 cm testsúlyom 68 kg....
        Tisztelt Doktornő A következőben szeretném kikérni a véleményét, tanácsát. Az elmúlt időszakban észrevettem, hogy megjelentek a seprűvénák mindkét bokám körül. Mintha mindig több lenne, ill. jobban láthatóvá válnának. Valamint, az...
        65 éves édesanyámat tavaly november végén operálták. Térdprotézisét kellett eltávolítani MRSA fertőzés miatt. Antibiotikumos (vankomicin, gentamicin) mozgó spacert ültettek be, valamint emelt dózisú ciprofloxacint kap (2x750 mg). 4 hétig...
        Kedves Doktornő. Kérem segítsen mert össze-vissza küldözgetnek és senki sem tud megnyugtató választ adni! Diagnózisom: CVI.Varicositas extr.Inf.I.u.és 2.5mg nebivololt szedek magas/110-120/pulzusomra amely készítmény a többi/Betaloc, Concor,...
        Tisztelt Doktornő/ Doktorúr! Mióta aranyér párnát használok munkahelyemen ( kb 2 hete) egyre inkább kevesebb időt tudtam ülve tölteni és most már párna nélkül sem tudok ülni, mert úgy érzem fegyülnek az erek normális keringés...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Tegnap kezdődött egy fura fájdalom a lábamban a combom hátulján a hajlat fölötti rész inkább bal oldalán, megis van ott dagadva egy ér talán vagy nem tudom mi, lehet csak simán a lábam. Amikor ez létrejött akkor egy...