Hová forduljak?

Tisztelt Doktor Úr! Köszönöm válaszát! Én konkrétan megírom, hogy a vérnyomás gyógyszerek mellett/Betaloc, Normodipine/a Xanax és Remeron tablettát szedem.Ezek valamelyike okozhatja az előző kérdésben említett panaszomat? Az urológiai vizsgálattól nagyon félek, azok fájdalmas vizsgálatok e, illetve beavatkozások? Köszönöm

Dr. Plósz János válasza vizelési panasz témában

Elméletileg (! ) mind a Xanax mind a Remeron mellékhatásai között szerepel a vizeletrekedés.

Urológiai vizsgálatok körül sajnos rengeteg téveszme, hiedelem, terjeng sokszor teljesen alaptalanul.

A félelmek egy része az orvosi komunikáció elmaradásával is magyarázható, melyre a jelenlegi túlfeszített rendszerben sajnos nem mindig jut kapacitás.

Az Ön esetében viszont, feltétlenül ki kell zárni urológiai okot vizelési problémái hátterében. Javaslom keressen fel egy urológiai szakrendelést (akár állami, akár magán) és bátran adja elő panszait.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. április 11., 13:32; Megválaszolva: 2010. április 11., 13:32
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Vizelési inger
Üdv! Egy olyan problémám lenne hogy minden vizelés után pár másodperc-el újra vizelési ingerem lesz de már többet nem tudok vizelni. November...
Ejakuláció utáni kellemetlen...
Tisztelt Doktor úr! Először megjegyeznék egy korábbi dolgot. Tizenegynéhány évesen egy cystát vettem észre a jobb herémen, elmentem vele...
Trigonitis(? ) kezelése
Tisztelt Szakorvos! 55 éves nő vagyok, másfél éve gyakori vizelési panaszaim vannak. A vizelések száma naponta 10-15 közötti. Az éjszakák...
Vizelési problémák
Tisztelt Doktor úr/nő! Vizelési problémáim miatt egyre inkább félelemben telnek a napjaim. Második terhességem közepe táján vettem észre, hogy...
Húgyhólyag - trigonum gyulladása
Tisztelt Doktor Úr! Állandó vizelési ingerek gyötörnek hónapok óta, A vizeletvizsgálat eredménye folyton negatív, bár egy hete kis számú...