• DUODART mellékhatások

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor úr! Egy hónapja szedem a DUODART gyógyszert, jóindulatú prosztata megnagyobbodásra. Radikálisan megváltozott az erekciót elérő képességem, szinte nincs libidóm, és majdnem nullára csökkent az ejakulátumom. Ha abbahagyom a gyógyszer szedését, megszűnnek-e, és mennyi idő múlva ezek az említett mellékhatások? Valamint megmarad-e a nemzőképességem, ha esetleg még utódot szeretnék.

        Dr. Papos István válasza a BPH témában

        A gyógyszer abbahagyása után az Ön által leírt panaszok megszűnnek néhány héttel a gyógyszer abbahagyását követően.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2020. március 24., 15:20; Megválaszolva: 2020. március 24., 17:52

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jóindulatú prosztata nagyobbodás műtéti megoldások közül melyiket válasszam? TURP vagy TUMP? Kockázatok, lehetséges szövődmények?
        Tisztelt Doktor Úr! Február elején bekerültem a sürgősségire, 4mm-es vesekővel. Azóta a röntgen szerint a kő távozott,de azóta is folyamatos tompa fájdalmat érzek hol az alhasban, hol a derekamban. Leginkább mozgáskor érzem. A vizelet nem...
        Jó napot doktor úr az lenne a kérdésem hogy csináltuk a párommal és mikor elmentem fürödni találtam egy lila foltot a peniszemen de nem fáj még semmi mitől van ez? Elpukant egy ér ?
        Tisztelt Doktor Úr! Péniszem nem merev állapotban kissé balra hajlik. Félmerev állapotban erősebben balra hajlik (kb. 30-40 fok) (mintha egy boltív lenne jobb oldalon). Merev állapotban a következőképpen néz ki: a pénisz bal oldala közép...
        Tisztelt Dr. Úr! A mellékheréim mióta eszemet tudom ,,érzékenyek,,. A vérképemben évek óta magasabb a CRP (25-35). Góckutatás negatív. Pár héttel ezelőtt beteg lettem, láz, herezacskó pirosság, mellékhere fájdalom. A házi orvosom...
        Tisztelt Doktor! Skizofréniára és bipoláris zavarra szedem a következő gyógyszereket: Leponex, Xanax, Lamolep, Mirzaten, Cymbalta, Bizoprolol. Eddig sosem volt gond a spermiummal, de mostanában nem jött ki orgazmuskor. Fájdalmaim nincsenek. 9 éve...
        Kedves Tisztelt Dr.Papos István Doktorúr! Először is szeretnék elnézés kérni a nemrégen feltett pénisz hosszának helyes lemérésével kapcsolatosan,de az kicsit furcsa nekem hogy egy az urológiához értő szakértő azt írta nekem,hogy amikor...
        T Doktor ÚR ! A problámam az ,hogy ejakuláciokor az ondő teljesn híg ,kevés is Lelenleg a Tamsulosin nevű prosztata gyógyszert szedem Okozhatja e ez a problémaát ? Mire váltsak esetleg ? PSA értékem jó-2 körül van Lehet ez fogja vissza a...
        Kedves Tisztelt Dr. Papos István! Az szeretném Öntől megkérdezni nagy tisztelettel,hogy a nemiszervem mérésére használható olyan mérőszallag,ami nem 0-ra hanem 1-re kezdődik? Bevallom egy lány kérésére szeretném lemérni pontosan a...
        Üdvözlöm! A péniszem pontosabban a makkom alsó felén viszkető piros kiütés található ami hámlik. Tavaly tavasszal ugyan ez a tünet volt akkor orvos tanácsára canesten krémmel kentem amitől el is múlt és tünet mentes volt, majd nemrégiben...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
        Rákgyógyítás
        Így vesz részt a mesterséges intelligencia a kezelésben.
        Füstmentes jövő?
        Az ártalomcsökkentés a társadalom, és így végső soron mindannyiunk érdeke. (x)
        Új - Távkonzultáció
        Válasszon szakterületet, foglaljon percek alatt az otthonából, kényelmesen!