• Szervi betegségeim lehetnek?

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Lassan egy éve tartó kapcsolatom van, részlegesen aktív szexuális élettel, ami aggaszt, hogy gyakran nincs kellő merevedésem illetve az aktus során előfordul, hogy az ejakuláció túlságosan hamar történik meg. Sokat olvastam már a témában, és megállapítottam, hogy erekciós problémáim lehetnek. Azt is tudom, hogy a szervi okok mellett pszichés eredetű is lehet a probléma, de úgy gondolom, hogy esetemben ez kizárható. Orvoshoz soha nem szántam rá magam, hogy elmenjek mivel elég kellemetlennek tartom, hogy ennyire fiatalon ilyen jellegű problémám legyen. Volt, hogy rávettem magam különböző potencianövelő tabletták kipróbálására, amik segítettek is mindig elérni a megfelelő merevedést, azonban tudom, hogy ez nem fenntartható megoldás, és a korai magömlésemen ezek sem segítettek mindig. Volt már, hogy iskolai védőnői vizsgálat során magasabb vérnyomást mértek. Állhat ezzel összefüggésben a merevedési zavar? Szeretném tudni, hogy valóban szervi problémám lehet-e illetve ha igen akkor van-e esély a gógyulásra, hogy teljes értékű szexuális életet élhessek? Erősen gondolkozom, hogy orvoshoz forduljak, de nem tudom hogy kihez fordulhatnék. Köszönöm a segítségét!

        Dr. Papos István válasza a merevedési zavar témában

        Ne gondolkozzon, hanem mindenképpen forduljon urológushoz, ahol kizárhatják a szervi eltérést és megfelelő gyógyszeres kezeléssel segítenek a panaszain.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2018. november 19., 19:03; Megválaszolva: 2018. november 21., 18:12

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr. Úr! Nagyjából egy hete, a péniszem felső részén, a makk mögött, egy duzzadt, kemény érszerű képződményt vettem észre, ami kereszt irányban húzódik, 45fokos szögben, kb 2cm hosszú, nem fáj, nem érzékeny. "Orvos válaszol"...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő. Gyermekkorom óta a hereimen zsírcsomók találhatóak és szeretném megkerdezni el lehet e távolítattni vagy esetleg valamilyen módon megszuntetheto e a látvány. Nem fáj és semmi más problémát nem észleltem ezzel...
        Tisztelt Doktor úr! Egy pár hónapja észrevettem, hogy közösülés után akkor is ha az nagyon enyhe és finom begyullad a makkom, melynek alsó részéből szmegma váladék folyik. Ez betadine mellett mindig elmúlik pár nap alatt. Most viszont...
        Tisztelt Dr. Papos István! Körülbelül másfél hete rendszeresen van herefájdalmam. Pár nappal ezelőtt rendszeresen fájt, mostmár mintha enyhülne a fájdalom. Nem érte trauma és nem csak egy oldalon fáj. Elmentem vele urológushoz, aki...
        Este semmi nem volt, de reggel óta a fitymámon megjelent egy vastagabb csík ami ugy néz ki mint egy ér, de eddig nem volt ott vagy legalább is nem volt látható, viszket és erekció után feldagadt, mintha megtelt volna vízzel. Ugyan így a...
        Tisztelt Doktor Úr! A péniszén a csatolt képen látható elváltozások vannak. Mi lehet ez? Mi okozhatta? Fertőző-e? Válaszát köszönöm.
        Fél éve párommal aktív nemi életet folyatatunk, visszatérő problémám, hogy aktus után több napig vizelés közbeni csípős érzés illetve irritáció lép fel. Naponta történő együttlétek után folytonos érzékenység jelentkezik. Azon...
        Tisztelt Dr. Úr Azt szeretném kérdezni hogy miért van az hogy magömléskor nagyon kevés ondó jön ki , pár csepp az is van mikor ragacsos,darabos állagú semmilyen betegségem nincs,gyógyszert sem szedek semmit meg olyan érzésem van mintha nem is...
        Tisztelt Doktor Úr! Nemi szervem tájékán történt mai borotválkozás során történt baleset miatt véletlenül belekaptam borotvapengével a makk felső részébe, fél centi hosszú, felszínes, pici sebet ejtve, fél centire a húgycsőtől, 20...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! Ha egy férfi élete során elkapta a HPV-vírust, a nemi szervén tünetek is jeletkeztek, de azok elmúltával hónapok óta fennálló tünetmentesség esetén a szexuális kapcsolat milyen hatással lehet a Párjára?...