Retrográd ejakuláció

Tisztelt doktor Úr! 3 hónapja kissé emelkedett koleszterin szintre (koleszterin:6, 2, LDL:4, 01 HDL:1, 71) Xeter5mg. gyógyszert kezdtem szedni orvos tanácsára 3 hónapig. Egyébbkent a vérképem többi része tökéletes volt pl.glükóz: 4, 7 soha semmi bajom nem volt, más gyógyszert sosem szedtem a vérnyomasom:130/69 A gyógyszer szedésének elkezdése után kb 2 héttel észrevettem, hogy jelentősen csökken a sperma mennyiség aztán néha nem is volt, vagy csak pár csepp. 3 hónap után abbahagytam az Xeter szedését. A koleszterin értekeimet nagyon levitte a gyógyszer. Koleszterin:3, 9 LDL:2, 0 HDL:1, 57 Kérdésem, hogy ez a gyógyszer mellekhatasa lehet? 3 napja abbahagytam a gyógyszer szedését de még mindig csökkent a sperma mennyisége. Magától rendeződhet ez? Kb. mennyi idő múlva? Túl nagy mennyiségű gyógyszer okozhatta? Melyik koleszterin csőkkentőnek nincs ilyen hatása? Válaszukat köszönöm! Péter

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Papos István válasza a sperma témában

Nem ismerem a Xeter ilyen jellegű mellékhatását, de elképzelhető, hogy a gyógyszerszedéssel összefüggő panaszról lehet szó. Amennyiben ez így van, a gyógyszerabbahagyását követően a panaszoknak el kell múlnia. Amennyiben nem így lesz urológiai szakrendelésen jelentkezzen az ok tisztázása céljából.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. április 11., 19:54; Megválaszolva: 2016. április 12., 17:44
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Holyag fajdalma
Tisztelt Doktor Ur! Egy nagyon eros menstruacio utan jelentkeztek az alabbi panaszaim. Az alhas enyhe megnyomasara jelentkezo szuro fajdalom a holyagban...
Muszáj ez a beavatkozás ?
Tisztelt Doktornő ! Egy ideje a következő problémáim vannak vizeletürítésnél..inger van,de csak több részletben ürül ki egyszerre...Karácsony...
Megszakított közösülés
Kérdésem az lenne, hogy igaz az, hogy a megszakított közösülés biztonságos ha a férfi szeretkezés előtt elmegy vizelni, így kimossa az esetleges...
Vizelési probléma?
Tisztelt Doktor Úr! hete tapasztaltam olyan érzést, mintha nem tudnám teljesen kipisilni magam. Továbbá enyhe alhasi fájdalmat is éreztem. Elmentem...
Mi az ami tudna segíteni?
Jo napot kivanok! Olyan dologgal fordulnek onhoz! Hogy 8hete szenvedek vizelesii ingerrel! Nem csip nem faj se a vesem! Csak az erzes mmintha nagyon nagyon...