Tamsulosin ejakulációs zavar

Tisztelt Doktor Úr! Ma voltam urológusnál a jelen felsorolt panaszaim miatt: alhasi fájdalom, csípő vizelet, utócsöpögés és erekciós zavar. A doktor úr prosztatagyulladást állapított meg. A prosztatám bő másfélszeres méretű, sima felszínű, tapintásra érzékeny. A vizeletemben pedig nyomokban van vvt. Tarividet és tamsudilt kaptam. A tamsulosinnal kapcsolatba lenne kérdésem. Tudom, hogy ejakulációs zavarokat okozhat. Amennyiben fellép ez a mellékhatás a gyógyszer szedésének abbahagyása után ez helyreáll? Mivel még fiatal vagyok és családalapítás előtt állok egy kicsit aggódom.Előre is köszönöm válaszát!

Dr. Papos István válasza tamsulosin témában

Igen, a gyógyszer szedésének abbahagyása után az ejakuláció helyreáll.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 13., 12:39; Megválaszolva: 2016. január 13., 15:43
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Tamsulosin
Tisztelt webdoki azt szeretném kérdezni hogy a tamsulosin szedés alatt fogyaszthatók e alkoholt? A betegtájékoztato nem írja elöre is köszönöm...
Kisebb vérzés a makkon
Tisztelt doktornő! Pár napja a makkomon kisebb vérzést és valami lepedék szerűséget vettem észre. Fájás vagy viszketés nincs, csak nem tudom mi...
4 CT hatása a herére
Tisztlet Doktornő! 24 évesen sajnos balesetem volt most októberben. Kórházba bekerülve teljes testet CT-vizsgálták kontrasztanyaggal. Majd...
Lágyéksérv utáni herefájdalom
Jó Napot 3 hónapja volt egy jobb oldali lágyéksérv műtétem, háló beültetéssel. A jobb oldali herém azóta fáj ha hozzáérek és nem akar...
Mi ábrázolódik a képeken? Ha a...
Kérném hogy hasonlítsa össze a képeket és mondjon véleményt az ott látott elváltozásokról, kell e valamiért aggódni. Sajnos ezt a két...