Prosztata-eltávolító műtét és inkontinencia

Tisztelt Doktor Úr! 2014 júliusában prosztata-eltávolító műtétén estem át, a műtét után a PSA (az esetet megelőző 7, 64-ről) 2, 45 lett.Ezért és a magas Gleason érték (4+5) miatt sugárkezelést írtak elő-amit meg is kaptam 25*1.8 Gy +15*1, 8 Gy-. Az ezt követő urológiai kontrollon a PSA érték <0, 03 ng/ml lett. Az előírt orvosság, amit a műtét óta szedek Bicalutamide Pharmacenter 150 mg. A műtét mellékhatása nagyon zavaró inkontinencia, ami nem változik az eltelt kb 7 hónap alatt sem.Gyógytea, homeopátiás gyógyszer hatása nullával egyenlő. Mentálisan zavaró, hogy nem tudok otthonról elmenni anélkül, hogy ne okozzon ez gondot.Ha ülők, vagy nem mozgok akkor is a teva betét óv meg a "balesetektől".Szeretném segítségét kérni a problémám megszüntetéséhez.Van-e gyógyszeres, műtéti, fizikoterápiás mód, amely segítene.Teljesen érzéketlen a terület, nem tudom az inkontinencia impotenciával is jár, lemondhatok a szexuális életről is.Kérem segítségét, hová forduljak panaszommal, milyen kezeléseket javasol.Tisztelettel B.I.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Papos István válasza prosztata témában

Fizikoterápia: medencefenék ingeráram kezelés segíthet a panaszokon.

Amennyiben ez nem hatásos, szalagműtét, vagy műsphincter beültetés jöhet szóba.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 04., 18:43; Megválaszolva: 2015. március 04., 20:30
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Heresorvadással Covid oltás
Tiszelt Doktornő! Múlt héten megkaptam a Covid-19 elleni oltás első adagját.Sputnik V vakcinával oltottak. Utána olvasgattam az oltásokról és...
Dudor herezacskón
Tisztelt Doktor Úr! Körülbelül egy éve jelentek meg a herezacskómon pattanáshoz hasonló pöttyök. Mára ebből már elég sok lett. Sárga...
Mitől lehet?
Üdvözlöm. Egy férfi betegről lenne szó. Akinek 2 hete barna lett a vizelete. Sok folyadék hatására kitisztul. De ha kb 2 óra hosszáig nem iszik...
Hímvessző, gyulladt nyirok ér?
20 éves vagyok, nehány napja kisebb fájdalomra lettem figyelmes a hímvessző tövénél jobb oldalon erekciókor. Egy vékony, kemény, bőrszínű, ér...
Gyakori vizelés
Tisztelt Doktor Úr! Évek óta küzdök gyakori vizelési ingerrel. Sokszor jártam már nőgyógyásznál aki sosem küldött még tovább urológushoz....