Chlamydia vagy nem?

Tisztelt Doktor Úr! Kb. 1, 5 hete a bal herém hatalmasra duzzadt előzményként talán annyi, hogy 1-1, 5 hónapja vizelés közben csípés éreztem. A múlt héten elmentem urológushoz aki szerint here mellékhere gyulladásom van és felírt TARIVID-et. Kérdeztem, hogy lehet-e ez esetleg nemi betegség mire leküldött a bőrgyógyászatra ahol kértek vizelet vizsgálatot gombára és baktériumra - mai eredmény szerint negativ mindenre. A kérdésem az, hogy ez a vizsgálat kiutatja -e a chlamydia-t vagy sem? Illetve a gyógyszer hatására már majd nem normál méretű lett a herém fájdalom sincs. Ha chlamydias lennék akkor a gyógyszer hatott volna ilyen módon vagy csak elfedi a tüneteket?

Dr. Papos István válasza heregyulladás témában

Amennyiben a vizsgálatot külön Chlamydiára is kérik akkor igen.

A Chlamydiára a tetracyclin származékok hatnak, a Tarivid nem.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2013. január 08., 10:46 ;Megválaszolva: 2013. január 11., 13:41
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Heregyulladás
Tisztelt Doktor Nő/Úr! 2012 áprilisában volt egy heregyulladásom. Voltam urológusnál és tapintás alapján megmondta hogy az, és az általam...
Heregyulladás-epekő?
Tiszteletem! 34 éves férfi vagyok. 2012.04. hóban bal oldali aztán jobb oldali mellékhere/here gyulladást diagnosztizáltak nálam. Akkor elindult...
Heregyulladás
Tisztelt Webbeteg! 1 hete kezdődött nálam a heregyulladás a jobb oldali herémben. Az elején volt olyan nap, hogy menni sem tudtam annyira fájt, de...
Heregyulladás
Kedves Doktor úr! Legyen olyan kedves véleményt mondani a következő leletemről. A radiológus szerint gyulladás van, amit antibiotikummal kellene...
Daganat a here és a mellékhere...
Tisztelt doktor úr! Már egy éve is annak hogy a bal herém begyúladt (megdagadt érintésre fájt) . Orvos nélkül szerettem volna megoldani, vizes...