Ca-oxalát kristály, Eosinophil

Aknes betegségem miatt bőrgyógyászhoz fordultam aki elküldött vérvételre, a a minap kellett kontrollra mennem a bőrgyógyászomhoz és megkaptam a vérképemet, vizeletvizsgálatomat amihez a doktornő nem fűzött semmit se. Viszont mikor megkaptam hazafele menet észrevettem hogy a Ca-oxalát kristály pirossal aláhúzva szerepel mellé írva hogy zsúfolt, ez jár e valamilyen következménnyel, esetleg további vizsgálathoz? (mitől lehetséges? ) Az eisoniphol szintem pedig 0.9 (ref tart.: 2.00.-4.00) felkiáltójezve, ez mitől leheteséges?

Dr. Papos István válasza vizeletüledék témában

Ca oxalát kristály kis mennyiségben előfordulhat a vizeletben, de ha sok, akkor az vesekövességet jelezhet. Veseultrahang vizsgálat javasolt.

Az eosinophil sejtek csökkenése általában nem probléma, de jelezhet gyulladásos folyamatot, amilyen az akne is.

Dr. Papos István

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. november 21., 00:19; Megválaszolva: 2012. november 21., 19:12
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Kisebb vérzés a makkon
Tisztelt doktornő! Pár napja a makkomon kisebb vérzést és valami lepedék szerűséget vettem észre. Fájás vagy viszketés nincs, csak nem tudom mi...
4 CT hatása a herére
Tisztlet Doktornő! 24 évesen sajnos balesetem volt most októberben. Kórházba bekerülve teljes testet CT-vizsgálták kontrasztanyaggal. Majd...
Lágyéksérv utáni herefájdalom
Jó Napot 3 hónapja volt egy jobb oldali lágyéksérv műtétem, háló beültetéssel. A jobb oldali herém azóta fáj ha hozzáérek és nem akar...
Mi ábrázolódik a képeken? Ha a...
Kérném hogy hasonlítsa össze a képeket és mondjon véleményt az ott látott elváltozásokról, kell e valamiért aggódni. Sajnos ezt a két...
Megduzzadt herezacskó
Néhány napja az eredeti 2-3 szorosára megduzzadt a herezacskóm. Mivel nagyon kövér vagyok, a vastag comjaim miatt nagyon zavar a járásban, fekvésben....