herevisszér műtét után

Tisztelt Doktornő / Úr! Március elején hajtottak végre rajtam baloldali herevisszér műtétet. Azóta eltelt ugye több, mint 4 hónap, de még mindig panaszokkal küszködök. Vízsérvem keletkezett a baloldali heregolyóm körül valószínűleg, mert a herezacskóm baloldala sokkal nagyobb, mint a jobb, és folyadék tapintható ki. A bal heregolyóm elég érzékeny és fura tapintású, a kisebb érintések, ütődések is fájdalmasan hatnak rá. A visszér még mindig elég nagy, sajnos nem érzem azt, hogy felszívódna vagy kisebb lenne, majdnem heregolyó nagyságú. A jobb oldali heregolyóm pedig mintha összezsugorodott volna egy picit, a péniszem tövénél az érben pedig egy keményebb kis csomó van. Közvetlen a műtét után az erek meg voltak keményedve, amik már elmúltak, de ez később alakult ki. Írtam erről a csomóról az orvosomnak aki műtött, ő azt válaszolta, hogy nem kell aggódnom. A fentebb felsorolt problémákat is megemlítettem neki, de válasz sajnos nem érkezett. Az eddig leírt panaszok normálisak? Mennyi időnek kell eltelnie ahhoz, hogy felszívódjon a visszér, gondolom a hydrocele az nem fog elmúlni. Köszönöm válaszát! Üdv.: Ferenc

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Merth Gábor válasza herevisszér témában

Kedves Kérdező!

Én azt javaslom, ne írásban, hanem személyesen keresse fel operatőr orvosát, tekintettel Ő az aki tudja, mit/hol/hogyan operált Önnél. Levelezéssel szerintem nem sokra fog menni, panaszainak már rendeződni kellett volna. Amennyiben elvesztette bizalmát az említett orvosban, keressen fel egy másik szakorvost, aki át tudja nézni a dokumentumait, meg tudja vizsgálni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. július 11., 18:08; Megválaszolva: 2012. július 15., 19:31
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Heresorvadással Covid oltás
Tiszelt Doktornő! Múlt héten megkaptam a Covid-19 elleni oltás első adagját.Sputnik V vakcinával oltottak. Utána olvasgattam az oltásokról és...
Dudor herezacskón
Tisztelt Doktor Úr! Körülbelül egy éve jelentek meg a herezacskómon pattanáshoz hasonló pöttyök. Mára ebből már elég sok lett. Sárga...
Mitől lehet?
Üdvözlöm. Egy férfi betegről lenne szó. Akinek 2 hete barna lett a vizelete. Sok folyadék hatására kitisztul. De ha kb 2 óra hosszáig nem iszik...
Hímvessző, gyulladt nyirok ér?
20 éves vagyok, nehány napja kisebb fájdalomra lettem figyelmes a hímvessző tövénél jobb oldalon erekciókor. Egy vékony, kemény, bőrszínű, ér...
Gyakori vizelés
Tisztelt Doktor Úr! Évek óta küzdök gyakori vizelési ingerrel. Sokszor jártam már nőgyógyásznál aki sosem küldött még tovább urológushoz....