• Gyógyszerelvonás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt doktor úr,nő Én depachine-t szedek már lassan 15 éve kb. 2 hónapja csökkentettem a napi adagod 2Xfélre,előtte reggel felet este egyet szedtem. Azóta görcsös fejfájás,hányinger,fáradékonyság,pánikos rosszullétek gyötörnek-erre kaptam ataraxot,sajnos a helyzeten nem sokat segitett, az lenne a kérdésem tudna e javasolni valamilyen más gyógyszert,homeopátiás készitményt,teát,a tűnetek enyhitésére?illetve az elvonás mint tűnet az mennyi ideig áll fen? Várom válaszát!

        Dr. Sebő Zsuzsanna válasza a pánikbetegség témában

        Tisztelt Kérdező! A több mint tizenöt éve fennálló panaszára, gyógyszerszedésére, elvonási tüneteire (ha egyáltalán ezek elvonási tünetek) nem lehet homeopátiás szert rendelni vizsgálatok nélkül. Az Ön betegsége jól befolyásolható homeopátiás kezeléssel, de csak szigorú orvosi(homeopata) ellenőrzés mellett. A homeopátiás orvos egy részletes kikérdezés után megkeresi az Önnek megfelelő, egyénre szabott homeopátiás szerét, majd ennek hatása után lehet elkezdeni a hagyományos gyógyszer csökkentését. Ez a folyamat hosszú, és mindenképpen szoros együttműködést igényel a homeopatával. Nem tudom, milyen ellenőrzés mellett csökkentette hagyományos gyógyszereit, de ha önként tette ezt, nagyon nem helyesen tette. Ha orvos javaslatára, akkor először vele kell felvennie a kapcsolatot. Időközben jelentkezzen be egy homeopátiával gyógyító orvoshoz, hogy a fent részletezett kezelést elkezdhessék.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Sebő Zsuzsanna
        archív adatlap, a WEBBeteg szolgáltatása homeopátia témában megszűnt Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Sebő Zsuzsanna
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2011. április 20., 21:24; Megválaszolva: 2011. április 27., 09:48

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelet Szakértő! 31éves nő vagyok! Az utóbbi hónapokban nagyon kilátástalannak látom a helyzetemet! Évek óta küzdök refluxxal, ami nagyban befolyásolja a lelki állapotomat! Vagy lehet forditva és azért erősödnek fel a tüneteim nagyon...
        Tisztelt doktor Úr/Nő Azzal a kérdéssel fordulok önhöz hogy munkahelyen elmentem WC-re és én mindig vigyázok mindenre nem ültem rá a WC papírt megvizsgáltam le tekertem a felét de észrevettem utàna hogy egy vér csepp volt a földön és...
        Jó estét kívánok. Olyan kérdésem lenne hogy egyedülálló anya vagyok iker kislányokkal. (4évesek). Gyesen vagyok, viszem a háztartást, egyedül pár nélkül, segítség nélkül nevelem őket. Sajnos idén március óta Frontin 0.5mg...
        Jó napot kívánok egy 24 éves lány vagyok több problémám is volt az életem során kevéssel diagnosztizáltak mert nem kerültem orvoshoz De voltam anorexiás bulimiás több öngyilkossági kísérlet m is volt sokszor Bántottak fizikailag és...
        Rólam annyit kell tudni, hogy görnyedt tartású vagyok, halk hangú, sovány, szemem alatt lilás beeséssel. Eszem, úgy érzem, sok mindenhez meg lenne, de a lehetőségeket nagyon ki kell számolnom, hogy egymáshoz illeszkedjenek. Gyakran vagyok úgy,...
        Jó estét.. Minden nap rosszul vagyok. Félek hogy rám ez az érzés . Úgy érzem nem kapok levegőt ettől meg ijedek És elkezd gyorsan verni a szivem. A bal felemet gyengének érzem ilyenkor ki száradok nagyon volt hogy mentő vitt el mert azt hittem...
        Kedves Doktornő! Nem a saját betegségemről szeretnék kérdezni, hanem a 28 éves fiamról, aki velünk él /Négyen vagyunk egy család két felnőtt fiú és a szülők/ A kérdés: a 28 éves fiam kisiskolás korától nagyon szorongós volt,...
        Tisztelt Doktornő/ doktor úr! Kb. 1 hónapja hasi panaszokkal és hangulat ingadozással fordultam orvoshoz, aki elküldött laborvizsgálatra. Vérkép jó, széklet negatív, viszont talátak + feherjét a vizeletemben ami elvileg a magas vérnyomás...
        Üdvözlöm! Nem tudom mi lehet a bajom egyre több minden szerintem. sokáig kezeltek skizofréniával, aztán szóban áttértek a depresszió lehetőségre is, viszont közbe gyógyszereket kaptam ami után vért vettek, egyre rosszabb volt a vérképem,...
        Kedves Doktornő! Azzal a problémával fordulok Önhoz,hogy párommal kisbabát szeretnénk meg talán ebben az évben. Viszont én már 4 éve Frontint szedek,0,5mg 2-3x egy nap szorongásom miatt. Nagyon félek beteg lenne a baba a gyógyszerek miatt de...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés