Szorongás okozza?

Kedves Doktornő/Úr! Azzal a problémával fordulok önhöz, hogy mostanában gyakran vagyok ingerült, feszült, "majd fel robbanok".Pánikbetegséggel kezelnek.Különösebb okom nincs erre a feszültségre, de azt veszem észre, hogy mostanában nem tudom kezelni a problémákat.Kis dolgokon is ideges leszek, ekkor remegek, szédülök, megugrik a pulzusom.Frontin 0.25, Rivotril 0.5 és Prozac napi 5 ml szedek. Most kezdtem 1 hónapja Béres Cseppet is szedni.Inkább félelmeim vannak, aggódok állandóan, de most megleptem saját magam is ezeken a hirtelen kirohanásokon.Jól alszom, egyéb tünetem nincs.Csak zavar, hogy én nem vagyok ilyen. Mi történhetett? Válaszát előre is köszönöm szépen.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Varga Tamás válasza szorongás témában

Tisztelt kérdező!

Szorongásos zavarok esetén gyakran előfordul alapfeszültség, robbanékonyság. A leírt gyógyszerek mindegyikének van feszültség-szorongásoldó hatása. Űgy tűnik, hogy a jelenlegi terápiája nem alaposan végiggondolt, pl. a Frontin és Rivotril együttes használata szakmailag indokolatlan. Keresse fel kezelőorvosát vagy szakembert, mert megfelelő készítményekkel, megfelelő (terápiás) adagban biztosan enyhíthetők panaszai.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. január 23., 08:02; Megválaszolva: 2011. január 26., 10:32
Kérdések és válaszok: Szorongás, pánikbetegség
Szeparációs szorongás? Mit lehet...
Jonapot! Adott egy 1eves 2honapos ikerpár, (fiu , lany) .Kb 1honapja a fiu viselkedese nagyon megvaltozott. Foldhoz verte magat, duhrohamai voltak, falba...
Pánik vagy komolyabb?
Tisztelt Doktornő! Hosszú évek óta szenvedek depresszióban és szorongasban. Erre Citapramot és Rivotrilt szedek, reggel 30 mg citapram és 0,5 mg...
Fejfájás - escitil?
Kedves Doktornő! Mindig is aggodalmas típus voltam, ami kb. 2honapja erősödött fel bennem, főleg a 2,5 éves kislanyommal kapcsolatban. De úgy...
Nyugtató vagy hangulatjavító
Tisztelt Doktornő! November közepén kezdődtek a panaszaim. Azóta már másodszor vagyok 1 hónapos táppénzen és még nem jutottam sehova....
Mi állhat a háttérben?
Tisztelt Doktornő! Abban szeretném a segítségét kérni, hogy 5 évvel ezelőtt volt egy síbalesetem, akkor ott nagyon megijedtem halálfélelmem volt!...