Neurológiai betegség

Tisztelt Doktornő! 31 éves vagyok, alapbetegség nélkül, legkisebb kislányom 4 hónapos múlt. Pár hete írtam Önnek lassan két hónapja kezdődő problémáimról, melyek időrendben( szédülés, bizonytalanságérzet néha émelygéssel, pár napra rá bal lábfej, kézfej, majd arcféltek bizsergése (Zsibbadás szerű) hol előjön órákig, hol elmúlik, szédüléshez gyakran társuló tompaság érzet, nyomó, szorító fejfájás, kábaság, hangyamászáshoz hasonló érzés, néha viszketés tűszúrás jelleggel, 3 hete ehhez szem tikkeléssel induló majd egész testre kiterjedő izomrángás mely max pár másodpercig tart de azóta is rendszeres főleg nyugalmi állapotban) a tünetek kezdetekor készült agykoponya, nyaki, háti gerinc MRI melyek státusza negatív, fizikális vizsgálat szintén. A két hónap alatt a látásom is romlott optikában készült vizsgálat alapján távolra homályos mely megfelelő lencsével korrigálható lett. Nem tudom van e összefüggés a szemem romlása és a felsorolt egyéb tünetek között. Már nem szoptatok , pszichiáter látott, a laktációs betegséget kizárta. Készült EMG/ENG vizsgálat, mely szintén negatív. Nem érzem jól magam, kerhemarhakór, Huntington kór miatt rettegek. Nem tudom merre kéne még elindulni a a további vizsgálatokat illetően. Szorongásoldót és pihenést javasoltak, de én egyre mélyebbre kerülök lelkileg a tünetek miatt. Kérem segítsen, nagyon el vagyok keseredve, depresszív a hangulatom, sokszor elsírom magam nehéz mindenben már örömet találnom, kimerültem testileg és mentálisan is ebben az egészben. Édesanyám MSA-ban (multisztémás atrophia) hunyt el. Háziorvos nagyobb dózisú magnéziumot és b vitamin komplexet javasolt, szorongás oldót és pihenést. Úgy érzem nem segít. Megtisztelő válaszát megköszönve, egy elkeseredett édesanya.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pálvölgyi Rita válasza a testi és lelki tünetek témában

Tisztelt Kérdező, A neurológussal való kapcsolattartást továbbra is javaslom. Ha a tünetek változnak, vagy súlyosbodnak, ismételt konzultációt kéne kérni. Emellett valóban elképzelhető a tünetek lelki, kifáradásos eredete. Ezt azzal tudja esetleg ellenőrizni, ha megfigyel, hogyan hat a Xanax bevétele a tünetekre. Ha enyhíti, ez valószínűsíti a lelki eredetet. A gyógyszerek mellett pszichoterapeutával való konzultáció, szükség esetén pszichoterápia is szóba jön. Üdvözlettel: Dr. Pálvölgyi Rita

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. október 23., 20:37; Megválaszolva: 2020. október 25., 18:33
Kérdések és válaszok: Szorongás, pánikbetegség
Utazás közbeni rosszullét
Tisztelt Doktor Úr, Doktornő, Olyan tüneteim vannak, hogy főleg utazás közben elkap a rosszullét, hányingerem lesz, a torkomban és a gyomromban...
Nyugtató gyógyszer hatása
Tisztelt DoktornőDoktor Úr! Sajnos mindig is "aggódós" típus voltam, így szerintem az átlagnál érzékenyebb vagyok a stresszre, illetve nagyon...
Folyamatos légszomj,orrdugulás
Szép napot! Végső elkeseredettségemben fordulok Önökhöz.A problémám nagyjából egy éve kezdődött,egész napos légszomjal,csak ásításkor érzem...
Helex sr 0,5 mg
Tisztelt Doktornő! Jelenleg tartós hiánycikk a Xanax sr 0,5 mg tabletta. Évek óta este 1 darabot szedek pánikbetegségem miatt. Most ezt...