Lábfej lilulás

Tisztelt Doktornő! Azzal a problémával fordulok önhöz, hogy a lábfejem, és lábujjaim évek óta lilulnak.Persze ilyenkor jéghidegek, még melegben is legtöbbször zokniban vagyok,. A másik véglet, amikor vérvörös. Sajnos ha melegem van, vagy sétálok, 1-2 percig állok, vagy ülök, rögtön bevörösödik, és ég. Tehát szinte sosincs normális színe a lábamnak. Borzasztóan zavar, mert ha egy kicsit is kilátszik a lábam a cipőből, mindenki megbámulja. Vizsgáltak angiológián, immunológián, kardiológián... de semmi eredmény. Kaptam értágító gyógyszert, amitől még rosszabb lett, minden tünet maradt, csak mellé be is dagadt a lábam. Az immunológián azt a tanácsot kaptam, hogy vegyek részt egy önbizalom növelő tréningen, ahol segítenek elfogadni. Tényleg nincs rá megoldás? Nagyon szeretnék nyáron papucsban sétálni anélkül, hogy megdöbbent arcok vizslatnának. Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza keringési zavar témában

Kedves Kérdező!

Próbálkoztak már keringésjavító pentoxifillinnel? Ez tablettában, infúzióban is adható. Érdemes kipróbálni, ha még nem alkalmazta eddig.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. március 16., 13:43; Megválaszolva: 2011. március 17., 10:35
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Bal pitvar kissé tágabb
Tisztelt Doktornő! 42 éves vagyok ,1980-ban műtöttek szívre.Voltam cardiológián és szeretnék érdeklődni van -e ok az aggodalomra. EKG:...
Emelkedett Ck és LDH
Kedves Doktornő! Évek óta 300-500 U/L között mozog a Ck érték a laborletetemen.Ezt eddig a fizikai munkára fogtam.Most viszont az LDH érték is igen...
Nagyon magas diasztolés érték
KEdves Doktor Nő! Már kétszer is mértem nagyon furcsa vérnyomás értéket. Mindkét esetben éppen "pánik" szerű roham alatt, heves szívdobogás...
Covid 19 oltás
Tisztelt Doktor Nő! A házi orvosom hétfőre Szputnyik vakcinára jegyzett elő választást sem hagyva hogy elfogadom e ezt a vakcinát vagy sem. Mivel...