• Vékonyabb láb

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor Úr/Nő!

        Négy éve a bal alsó lábszáramban érszűkületet diagnosztizáltak. Egy ideje feltűnt, hogy a bal lábam szemmel láthatóan vékonyabb, mint a jobb, és időnként főleg terhelésre fáj. Vádli és boka is 2-2 cm-rel tér el. Mi lehet az oka, összefügg-e az érszűkülettel, vagy  kezdődő izomsorvadás? Hova forduljak a problémámmal ?

        Előre is köszönöm a segítségét. 

        WEBBeteg szakértő válasza a érszűkület témában

        Tisztelt Kérdező!

        Érszűkület esetén az izmokat ellátó erek is is szűkülnek, vérellátásuk romlik, az izmok sorvadnak, terhelésre fájnak. Forduljon érsebészeti szakrendeléshez.

         

        Üdvözlettel: Dr. Bodnár Edina

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Bodnár Edina
        Orvos Itt kérdezhet További orvosok

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-04-08 21:35:42; Megválaszolva: 2011. szeptember 23., 12:44

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Kb 2 hete kezdődött egy olyan érzésem,mintha hülye lenne a fejem. Balra fordultam,olyan volt,mintha szédülnék,de mégsem szédültem. Szedek vérnyomáscsökkentő gyógyszert,co petineva-t,és betalocot is.Elmentem ekg-ra mert...
        Kedves Doktornő, az alábbi kardiológia jellegű panaszom kapcsán kérném szíves segítségét, tanácsát. Panaszaim 8 hónapja kezdődtek, napközben és főleg nyugalmi hanyatt fekvő helyzetben jelentkező erős bedobbanás érzéssel, illetve...
        Tisztelt doktornő! Sokszor úgy érzem, hogy nem tudok elég mély levegőt venni, terhelésre kifulladok (pl. lépcsőn, dombon felfele menet), gondoltam, azért van, mert nem vagyok egy sportember. Néhány napja volt egy terheléses EKG vizsgálatom. A...
        Jó napot! Azzal a kérdéssel fordulok önhöz, hogy mivel lehet véglegesen negszüntetni az extrákat? Sajnos van mikor rengeteget érzek, főleg akkor amikor közeledik a menstruáció, viszont van mikor kevesebbet. Szeretnék tőle megszabadulni,mert...
        Kedves Doktornő!10 éve kialakult nálam visszér mindkét lábamon. Mostanáig nem volt tünetem , de most mindennap azt érzem hogy nagyon fáradt vagyok mintha bányában dolgoztam volna.Kis sétától már kifulladók meg kell állni.Ez trombózis...
        Kedves Dr! Az elmúlt két hónapban sokszor volt mellkasi fájdalmam ezért vásároltam egy wiwe készüléket mert ha szakrendelésre mentem ott a pár másodperces ekg nem mutatott ki semmi kórosat.Terheléses ekg sem és szív uh-on is mindent rendben...
        Üdv. Fel eve tartó kálváriám ujabb ponthoz ért... Egy kis info rolam: kb 1 eve vannak kisebb nagyobb bedobbanasai a szivemnek. Voltam mar ekg, ultrahang, holter... De termeszetesen semmi baj nem volt. Rafogtak a stresszre.. Viszont terheleses...
        Szépnapot! Olyan kérdéssel fordulnék Őnhöz, hogy az mitől lehet, hogy éjszaka mielőtt elaludnék, rosszullét jön rám, ahogy behunyom a szemem ájulésérzés és hirtelen felébredek, szoritó érzés a mellkasomban, és kapkodom a levegőt, ez kb...
        Jò napot kìvánok nekem olyan kerdésem lenne hogy voltam kardiologiai uh ahol mitrális prolapssust állapitottak. Magas pulzusom van és szìvdobogás érzésem kaptam nebibetat 2.5 mg tegnap kaptam 24 òrás ekg ès csak annyit mondott az orvos...
        Tiszteletem! 37 éves nő vagyok. Az a problémám, hogy néhány éve, ha a bal oldalamon fekszem, főleg kinyújtott karral, és úgy alszom el, pontosan fél óra múlva arra ébredek, hogy nem ver a szívem, aztán hirtelen (ijedtemben) felülök, és...