Brilique 90mg gyógyszer

Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A nagymamám 1 hónapja kapott szívinfarktust, amelyből sikerült azóta felépülnie, viszont szednie kell egy Brilique (90mg) nevű gyógyszert. 3 napja véraláfutásos kettő helyen a karja, időnként vérzik az orra, illetve erős fáradtságérzést tapasztal. Elolvastuk a betegtájékoztatóját ennek a gyógyszernek, és lehetséges mellékhatásként feltünteti ezeket a tüneteket, valamint úgy említi meg őket, hogy: Gyakori mellékhatás, (10 beteg közül legfeljebb 1 beteget érinthet) . A kérdésem az lenne, hogy kell-e aggódnunk ezek miatt a tünetek miatt, és vissza kellene-e menni a műtőorvoshoz sürgősen? Június 14-re van visszarendelve kontroll vizsgálatra, és nem tudjuk, hogy megvárjuk azt az időpontot, vagy mennyünk vissza előbb. A választ előre is köszönöm szépen!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Molnár Dóra válasza véraláfutás témában

Kedves Kérdező!

Mindenképpen jelezzék a problémát a kardiológusnak, de még hamarabb a háziorvossal is kellene beszélni, vérkép ellenőrzés javasolt ugyanis minél előbb a tünetek miatt. Ez az információ a kardiológusnak is segíteni fog megfelelő döntést hozni a további teendőket illetően.

Jobbulást kívánok a Nagymamának!

Üdvözlettel: Dr. Molnár Dóra

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2021. május 26., 19:03; Megválaszolva: 2021. május 31., 23:50
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Sűrű a vérem trombózishajlam?
Tisztelt Dr.Nő! Fél évente járok vérvételre, viszont eddig nem fordult elő ilyen. A labor hívott közvetlenül fel, hogy bizonyos értékek...
Inkomplett jobb Tawara szárblock
Kedves Doktornő, 40 éves terhes nő vagyok. Az EKG leletemen ez állt: EKG: sinus ritmus , frekv: 56/ min, meredek tengelyállás, PQ: 128 ms. QRS:...
Szívbillentyű betegség
Tisztelt Doktornő! Az alábbi leletet tegnap kaptam. Szeretnék róla másodvéleményt kérni. 38 éves vagyok,158 cm, 51 kg. 18 éves koromban...
Emelkedő, lépcsőzés...
Tisztelt Doktornő! Rosszul bírom a fizikai terhelést, ha emelkedőn, sok lépcsőn kell felmennem. Az izmaim jól bírják, de hamar kapkodni kezdem a...