vérvétel után véraláfutás

Tisztelt Doktor Nő! Egy hete voltam vérvételen, rá két nap múlva kezdett el fájni a karom. A vérvétel helyének környéke és időnként az alkarom vagy felkarom egy része is. Azóta is fáj. Kb. 3 cm átmérőjű körben véraláfutásos a vérvétel helyétől felfelé. Normális ez? Mit tudok tenni? Köszönöm előre is válaszát.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Árki Ildikó válasza véraláfutás témában

Tisztelt Kérdező!

Látatlanban nehéz megítélni. Mutassa meg háziorvosának. Vérvétel után, keletkezhet véraláfutás. Gyógyszertárban kapható vény nélküli, gyógynövényes krém (pl. árnika) segíthet.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Árki Ildikó
Dr. Árki Ildikó Rovatvezető, WEBBeteg vezető orvos szakértő
Kérdés: 2015. március 29., 22:23; Megválaszolva: 2015. március 31., 20:12
Kérdések és válaszok: Egyéb
Serum Calcium
Tisztelt Dr. Nő/Úr! Az utolsó vérvételemben emelkedett a calcium szint. Kissé aggódom miatta. Kb két hete kollagén tablettát szedek melynek az...
Vérhigító oltásra
Tisztelt Webbeteg! AstraZeneca oltást követően háziorvosom azt javasolta, hogy a vérrögképződés megelőzésére két hétig szedjek Aspirin protect...
Lehet COVID utóhatás?
Tisztelt Doktornő! Nagyjából három hete pozitív lett a koronavírus tesztem. Igazából nem volt súlyos lefolyású nem volt lázam , csak orrfolyás...
Covid oltás után alkohol?
Tisztelt doktornő/doktor úr, Tegnap este fél 7-kor kaptam meg az első Szputnyik oltást, és kb. 15 órával később ittam 8 cl Unicumot és 1,5 dl...
Hasi fájdalom
Jó napot kívánok Több hónapja fenn álló hasi fájdalmam van puffadás kíséretében. Tavaly a varandosagom alatt ki derült hogy hepatitisz e vírus...