• Orgazmus

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktornő, Doktor Úr!

         

        A problémám: nincs orgazmusom. Bár még nincs nagy tapasztalatom benne, hiszen csak most próbálkoztunk először a párommal (nekem ő az első), de amikor magamnak szeretnék örömet szerezni, akkor sem sikerül. Nagyon frusztrál, és nem tudom, mitől lehet? A párom megpróbál mindent, amivel a kedvemre tehetne, úgy teszi és csinálja, ahogy mondom neki. Figyeli minden apró rezdülésem. Tehát velem van a baj. Ezért nem szeretek és szoktam önkielégítést végezni, mert elmarad az orgazmus. Az elején elönt a vágy, elkezdem és fél óra után abbahagyom, mert még olyan izgalmi állapotban sem vagyok, mint az elején. Egyszerűen hullámzóak a vágyaim. Egyszer érzem, hogy nagyon jó, és a másik pillanatban már semmi, csak azt, hogy kellemetlen, és miért csinálom? Természetesen ilyenkor igyekszem mindig ellazulni és csak a testemre figyelni, vagy fantáziálni. Próbáltam már filmeket is segítségül hívni, de az sem hozta meg a várva várt gyönyört. Ha jól emlékszem egyetlen egyszer sikerült eljutnom a csúcsra, kb. háromnegyed óra izgatás után. De ez is már nagyon-nagyon rég volt. A párom szerint nem tudok ellazulni. Lehet benne vmi, mert mostanában elég nagy teher van a vállamon, de mikor vele próbálkoztunk, akkor csak arra figyeltem, hogy mit tesz velem és az nekem jó-e. Nekem az a legfurcsább a testem reakcióiban, hogy miért hullámzóak a vágyaim? Miért van az, hogy egyik pillanatban nagyon jó érzés, a másikban nem érzek semmit? Ön szerint orvoshoz kellene fordulnom? Vagy szimplán csak próbálkozni még a párommal, és jobban ellazulnom? Mit kellene tennem, hogy sikerüljön?

         

        Válaszát köszönöm előre is!

        WEBBeteg szakértő válasza a orgazmus témában

        Kedves Kérdező!

        Az orgazmus elmaradsásának szervi és lelki okai egyaránt lehetnek, az utóbbiak gyakoribbak. A szervi okok közé tartoznak pl. cukorbetegség, neurológiai okok, okozhatják egyes gyógyszerek, ha ezek nincsenek jelen, akkor lelki ok valószínű (félelem, stressz, a partnerrel való konfliktus, zavar) szexuálpszichológus segítségét kérje.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Boros Miklós
        általános sebész Itt kérdezhet

        Dr. Boros Miklós

        Kérdés: 2010-03-15 14:47:52; Megválaszolva: 2010. március 15., 14:47

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! A kérdésem a következő lenne: múlt héten szerdán betegség miatt kihánytam a fogamzásgátlót(Lindynette),ami a levél utolsó hetén volt, a betegtájékoztatóban pedig azt írták, hogy pótoljam 12órán belül(amit...
        Remelhetoleg a megfelelo embertol kerem a tanacsot! Nagyon felek ezzel a problemaval orvoshoz menni, pedig az eddigi 8 evemet keseritette meg és még mindig csak az okot keresem. Alapvetoen egy 26 eves meleg fiu vagyok, aki eleinte elnyomta magaban ezt a...
        Tiszteletem! Kb egy hónapja fedeztem fel a makkomon lévő elváltozást, ami eléggé kétségbe ejt és megijeszt. Két hónapja volt utoljára szexuális együttlétem, ezért sem igazán értem a dolgot. Létezhet, hogy akkor elkaptam valamit, és...
        Jo napot kivanok! (Ekezeteket a telefon beallitasai miatt nem basznalom.) Az lenne a kerdesem, hogy egy oralis aktus utan a kezem is olyan lett, nem mostam kezet, csak eltoroltem ugymond. Majd par perc elteltevel a kezemmel izgattam a baratnomet. A kezen...
        Tisztelt Doktor Úr! Zsolt vagyok. A tanácsára lenne szükségem nőgyógyászati szempontból. A napokban történt velem egy dolog és tartok attól hogy amit tettem az terhességhez vezethet. Előváladékozott a nemiszervem, kimentem a konyhába a...
        Tisztelt Doktornő! 3 napja egy prostituálttal létesítettem szexuális kapcsolatot. Védekeztem azonban otthon tusolás közben vettem észre, hogy valószínűleg az egyik friss intimborotválkozás okozta hámserulesem, sebem nem volt védve az...
        Jónapot! Rendszeresen szedek Jangee fogamzásgátlót. Az utolsó tablettát péntek reggel vettem be, viszont szombat este szexuálisan együtt voltam a barátommal (az aktus időben meg lett szakítva). A kérdésem az lenne, hogy érdemes-e kikérnem...
        Tisztelt Doktornő! Párommal közel 5 éve vagyunk együtt. Az elmúlt 1, 1-5 évben azonban egyre jobban aggaszt az a tény, hogy egy aktus nem tart tovább 1 percnél, néha addig se. A kapcsolat elején ez egyáltalán nem volt probléma, sőt, pont az...
        Tisztelt doktor Úr/doktor Nő! Érdeklő szeretnék azzal kapcsolatban, hogy tegnapi nap folyamán a párommal együtt voltunk (menstruálok 2 napja) nem védekeztünk semmivel, nem szedek fogamzásgátlót sem és el ment a párom bennem. Az lenne a...
        Kedves Doktor Úr! A Nuvaring fogamzásgátló gyűrűt használom, de együttlét közben ki szoktam venni, mert páromat zavarja. A betegtájékoztatón az szerepel, hogy maximum 3 órán át lehet szervezeten kívül, viszont 2 napja este, az együttlét...