Nem elég intenzív az ejakulációm

Tisztelt Doktor úr/ Doktor nő! Az utóbbi egy hétben azt tapasztaltam, hogy az ejakuláció érzése nem annyira intenzív mint korábban, nem érzem eléggé. Aktus közben minden rendben van a merevedéssel és az ingerekkkel is. Másfél éve Aurorixet szedek, és az elmúlt egy hónapban orvosom felemete ennek az adgolását. Azelőtt gy másik fajta kedélyavítótól, volt hasonló ejakulációs problémám, de az teljesen más jellegű volt. A feltüntetett gyógyszereimet 1-2 éve szedem. Ez a páromnak és nekem is csalódás az esemény után, és kezdek félni, hogy valami súlyosabb problémám van. Várom válaszát.

Dr. Fekete Ferenc válasza ejakuláció zavara témában

ezek a gyógyszerek ronthatják az orgazmust, miért olyan nagy a csalódás nem értem, főleg a párjának

miért kell mindent ennyire mellre szivni, lazitsanak egy kicsit, örüljenek egymásnak

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2013. május 28., 18:21; Megválaszolva: 2013. május 29., 11:33
Kérdések és válaszok: Szexuális élet
Tulzott maszturbacio
Nem régóta élek szexuális életet és arra lettünk figyelmesek a partneremmel hogy nagyon nehezen megyek el vagy talan csak a vegen de akkor sem aktus...
Mit tegyek?
Tisztelt doktor Úr/Nő! Szexuális téren kérem a tanácsát. A barátommal 8 hónapja vagyunk együtt. Mindketten 44 évesek vagyunk, én özvegy, ő...
lelki vagy más probléma?
TISZTELT DR. ÚR/NŐ.Erre a kérdésre szeretnék öntől választ kapi: Van az életemben egy 35 éves nő aki szexuális téren túlfűtött, ami végül is...
Szeropozitív - Herpes simplex II IgG
Semmilyen tünetem nem volt korábban, a tesztet kiváncsiságból csináltam. Jelentek-e bármilyen veszélyt a női partnerre hagyományos, vagy orális...
Hiv fertőződés
Jó Napot Kívánok! A HIV fertőződés után leghamarabb mennyivel jelentkezhetnek az első tünetek? És melyek a főbb tünetek? Előre is köszönöm.