Garasone szemcsepp

Kedves Doktornő! Pár hete arcüreggyulladás után arra lettem figyelmes. hogy sötét úszkáló pontokat, szálakat látok, amelyek ha egy bizonyos pontba nézek, lassan lefelé szálnak. Gyermekkoromban is láttam hasonló szálakat ha az égre néztem, de nem ennyit és akkoriban nem zavartak. Emellett kicsit égett a szemem, de nem volt piros. Elmentem szemészhez, aki vizsgálat után Garasone-t írt fel, amelyet 10 napig kellene használnom. Azt viszont nem közölte mire írta fel én meg izgalmamba elfelejtettem megkérdezni. A betegtájékoztató azonban megrémisztett. Nem tudom mivel ártok jobban ha használom, vagy ha nem. Nem lehetne-e kiváltani valami "ártalmatlan" szemcseppel a felírt gyógyszeremet, vagy nincs okom az aggodalomra? üdvözlettel: Tímea

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Papp Júlia válasza szemcsepp témában

Tisztelt kérdező! A pontszerű homályok hátterében több szemészeti betegség is állhat - az életkorral jelentkező üvegtesti homályoktól kezdve a gyulladásos reakciókat kísérő gomolygó sejtes elemeken át, stb. Az alkalmazott csepp miatt gyulladást valószínűsíthetek. A gyulladás súlyossága és a mellékhatások együttesen mérlegelendőek.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. október 25., 10:23; Megválaszolva: 2012. október 26., 22:50
Kérdések és válaszok: A szem betegségei
Szemcsepp kérdés
Tisztelt Doktor Úr! Érdeklődni szeretnék, hogy zöld hályogom van és fül orr gégész írt fel szemcseppet emadine-t mert allergiás eredetű...
Mellékhatások szemcseppnél
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Maxidex szemcseppet és Tobradex szemkenőcsöt fogok használni mert ezt írta fel a szemész orvos. Mit jelent a szaruhártya...
Szemcseppel kapcsolatos kérdés
Tisztelt Doktor Úr / Doktornő! A jobb szememet nem tudom behunyni részleges arcbénulás miatt. Van egy Tears naturale II nevű szemcseppem. A kérdésem...
TopraDex szemcsepp használata
T.Doktornő! Ez év márc.7-én a budapesti uzsoki szemészeti klinikán retinaleválás miatt szemműtéten estem át. Azóta kétszer voltam kontrolon a...
Miért véres a szemem?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Számítógéppel dolgozom napi 12 órát.Régebben az iskolatáblához -0, 5-ös szemüveget írtak fel.Ezt már nem használom...