Rivotril elvonás

Tisztelt Doktor Úr! Közel 6 év 3x0, 5 mg Rivotril szedése után elvették tőlem, s Xanaxot kezdtem el szedni. Kérdésem az lenne, mennyi idő míg az elvonási tünetek rajtam vannak, mert már elviselni nagyon nehéz!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Varga Tamás válasza pszichés probléma témában

Tisztelt Kérdező!

A Xanax hasonló gyógyszercsoportba tartozik, elvileg u.olyan hatással. Nem valósznű, hogy ilyen adagok mellett fizikai elvonási tünetekről lehet szó. Elképzelhető, hogy feszültségoldásban a Xanax Önnél nem fejt ki olyan mértékű hatást, mint korábban a Rivotril.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. március 02., 17:26; Megválaszolva: 2011. március 04., 19:43
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Indulatkezelés
Kedves Doktornő! Fiam 28 éves, felépülő drogfüggő. 10 hónapos bentlakásos terápia elvégzése óta 3 éve tiszta. A probléma az...
Szorongás okozta gyomorpanasz?
Tisztelt Doktornő! Olyan problémám van, hogy április legeleje óta gyomorpanaszaim vannak. Kezdetben csak, fura rossz érzés volt, “mocorgott”...
Szorongás vagy betegség
Tisztelt Doktornő! 45 éves pedagógus vagyok. Sajnos mindig is hajlamos voltam a pánikolásra, de mindig kordában tudtam tartani. Csaknem 3 éve van...
Szerotonin szint extrém magas
Üdvözlöm! Már több mint egy éve kezdődött ez az állapot, eleinte ingadozó volt, mára viszont mindennapossá vált. Voltam vérvételen és...