Depresszió lehet?

Tisztelt Doktor! Az volna a kérdésem hogy depresszió lehet-e?! Le tört érzés nincs koncentrációm és a memoriám is nagyon gyenge! és közbe régi emlékeim vannak elém kivetítve valamikor nevetek is pont úgy mint az emlékembe vagy ha meg vakartam a fejem akkor ugyan úgy megvakarom de van hogy ilyen mozdulattal jut eszembe! Lehet hogy depresszióm van? Valamint kezelhető elmúlik e? Kábítószert is fogyasztottam alkoholt is és a mai napig sokat dohányzok!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pálvölgyi Rita válasza a diagnosztikai kérdések témában

Tisztelt Kérdező, Ismeretlenül, kevés információból nem tudok biztos választ adni. Lehet a drog késői hatása, gondolat-emlék betörések formájában. Lehet depresszió is, bár arra a leírt emlékképek nem jellemzőek. Azt tanácsolnám, hogy forduljon személyesen egy kollégámhoz. Akár beszélgetés során, akár pszichológus által elvégzett tesztekkel közelebb lehetne jutni a válaszhoz. Üdvözlettel: Dr. Pálvölgyi Rita

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. május 30., 08:27; Megválaszolva: 2020. június 06., 11:40
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Mi lehet velem
Pár éve meghalt a párom. Vele 14 évig éltem együtt. Kezdetektől imádtam a kutyákat, cicákat így lett nekünk is. Ha megláttam egy kutyát cicát...
pszcihiátria intézet
Tisztelt Doktornő, Testvérem bipoláris zavarral jelenleg a Jáhn Ferenc kórház pszcihiátriai osztályán kezelik (január eleje óta). Szeretnénk...
Mi okozhatja?
Tisztelt Válaszadó! Az öcsém 14 éves, születésétől kezdve szívbetegségben szenved valamint hamar (kb. 6 hónapos korában) kiderült, hogy a jobb...
Idegrendszer erősítés
Második gyerekem óta ( 2 éve ) nagyon meggyengült az idegrendszerem. Kis korkülönbség van köztük. Tavaly mióta szültem, azóta már idegesít a...
Brintellix mellékhatás
Tisztelt Doktornő! Brintellix gyógyszerrel kapcsolatban szeretnék érdeklődni. Kezdeti mellékhatás, furcsa élénk álmok 5mg mellett. Kérdésem, hogy...