• Pimafucin hüvelykúp

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy 2009. márciusában és 2010. októberében elvégeztek nálam egy STD vizsgálatot, melynek eredménye (mindkettőnek!) Ureaplasma DNS pozitív (+), >10.000 kórokozó/minta lett, a többi negatív. Az első STD vizsgálat után a bőrgyógyászom Pimafucin hüvelykúpot írt fel (illetve Doxycilint), és azt mondta hogy 6-8 hónapig használjam. Ez meg is történt. 6-7 hónapig használtam a kúpot. Ennek ellenére még a hüvelyi folyásom mindig fennállt (bár "lehet" mennyisége csökkent), így visszamentem és újból elvégezte ezt az STD vizsgálatot (2010.októbere) aminek az eredménye ugyanaz lett megint, és ismét csak Pimafucin kúpot kaptam és Doxycilint. Ez alkalommal azt mondta a doktornő hogy használjam a kúpot 9 hónapig. Ebből már 6 hónap eltelt és most kellene visszamennem felíratni az utolsó 3 havi adagot. Viszont mintha tényleg semmi nem változott volna a 6 hónap alatt, a fehéres hüvelyi folyásom - még ha nem is sok - még mindig megvan, és úgy gondolom hogy ez a gyógyszer már nem is fog segíteni, ha ennyi idő után sem segített megszüntetni azt. Persze nem vagyok orvos... Ezért kérdezném azt, hogy érdemes-e felíratnom illetve használnom még 3 hónapig ezt a Pimafucin kúpot? Fog valami változás történni? Esetleg tudna javasolni erre az STD eredményre valamilyen másik gyógyszert/kúpot, amit háziorvossal felírathatok? Betadine esetleg? Mert a bőrgyógyászom tipikusan az a "nemtörődöm" típus. Ezt a gyógyszert fogja felírni nekem még egy év múlva is, ha nem javulnék... szóval tőle ilyet már nem is merek kérdezni, hogy esetleg próbáljunk ki másik gyógyszert! Egyébként a párommal már régóta óvszerrel védekezünk pont emiatt, tehát a pingpong effektus nem áll(hat) fenn (szerintem.) Előre is köszönöm a segítségét! Üdvözlettel

        Dr. Deli Tamás válasza a nőgyógyászati kérdés témában

        Tisztelt Hölgyem! Nőgyógyász vizsgálta? Vagy a bőrgyógyász a hüvelyi feltárást is elvégezte - azért kezeli egy éve gomba ellenes szerrel?! A lényeg: a kb. 2 hetes Doxycyclin kúra után, ha nem használ, makrolid antibiotikumot kellene szednie: Sumamed, Erythromycin, Klacid. A párját is kezelni kell, különben sosem gyógyul ki a betegségből, mert visszakapja tőle. A hüvelyben több gomba ellenes szer már nem kell, de a Pimafucin biztosan nem - ha nincs hüvelygyulladás, a normál flórát kell helyreállítani, pl. Gynophilus, Gynoflor, tejsav, Lactofeel stb. készítmények valamelyikével - nőgyógyász utasítása szerint. Én az eddigi "kezelést" végző orvoshoz többet nem mennék.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Deli Tamás
        szülész-nőgyógyász szakorvos

        Dr. Deli Tamás
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2011. június 14., 19:00; Megválaszolva: 2011. június 15., 21:57

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot! Felmerült egy próbléma, ami lehet hogy csak számomra súlyos, de mindenképpen tanácsot szeretnék. Mirabella 75mikrogramm bevont tablettát szedek, már 4. hónapja, és eddig nem tapasztaltam ilyet : az első levél 3. heténél tartok,...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! A problémám az lenne, hogy egy pár hónapja megváltozott a menstruációm. 10 hónapja hagytam abba a rezia fogamzasgatló szedését. Abbahagyás után jött a zsíros bőr, a hajhullás viszont a menstruációmat átlagosnak...
        Tisztelt Doktor Úr! Nyár végétől október végéig napi kétszer (reggel-este) kentem be az arcomat a pattanások eltűntetésére 100%-os teafaolajjal. Fürdés után csepegtettem 3-4 cseppet az ujjamra és evvel kentem be homlokom meg államon kívül...
        Tisztelt Doktor Úr! Október 27-én tüdőgyulladással kórházba kerültem, ahol vérhígítót kaptam 4 napig, fekvőbeteg voltam, légszomjam volt, pelenkát viseltem, mert nem bírtam lábraállni. Már itthon lábadozok. A gondom, hogy okt.31. óta...
        Tisztelt Doktor Úr Nemrèg egy kórhàz nőgyógyàszati ügyeletén a hüvelyi ultrahangra nem húztak vèdőgumit úgy vizsgàltak meg. Ez lehetsèges hogy egy ilyen vizsgàlat alkalmàval ne hasznàljanak vèdőgumit? Ha nem lehetsèges egy ilyen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Nyár végén kezdtem fogmzásgátló tablettát (dienelle nevezetű tablettát) szedni. Azóta letelt az első három hónap, elkezdődött a 4. Levél gyógyszer beszedése. A menstruációm először 24., majd 25. napra jött meg....
        Tiszteletem! Kb. 3 éve szedem a mistral fogamzásgátlót. Az utóbbi fél évben azt vettem észre hogy egy keményebb edzés után pecsételő vérzésem volt a menzeszem előtt de csak két napig tartott, majd amikor kellett rendesen megjött. Most...
        Tisztelt Doktor úr/ Doktornő, A következő a problémám: nagyon rendszertelen a menstruációm, lassan 2 hónapja nem jött meg. A ciklusom 40.napján kértem hormonvizsgálatot, melynek eredménye a következő: Tsh: 1,882 mIU/L (ref: 0,400-4,000) Lh:...
        Üdvözlöm! Férjemmel kisbabát szeretnénk. Nem volt soha semilyen betegségünk, fogamzásgátlót sem szedtem soha. 4 hónapja próbálkozunk. Ebben a hónapban az esetleges menstruáció elött 8 nappal kezdődött egyfajta barna vérzés, amit a...
        Tisztelt Doktor Úr! E-mailen kaptam meg az éves rákszűrésem eredményét a MEDSERV Kft-től, amin az szerepel, hogy konvencionális cytológia,kolposzkópos dg. normál, eszközös vétel endocerv. átm. zónából, kenet minősége megfelelő,kenet...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
        Tartson velünk az emeletre
        A Stannah lépcsőliftek alkalmasak mindenféle lépcső akadálymentesítésére. (x)
        A ginzeng és ginkgó hatása
        Javítja a memóriát és az agyi vérkeringést. Gyógyszer nem csak időseknek. (x)
      • Infografika és videó
      • Hirdetés