Klion

Kedves Doktor Ur/No! Klion D 100 huvelytablettat kell hasznalnom. Azt szeretnem tudni, hogy milyen mellekhatasai vannak a gyogyszernek? Hanyinger lehetseges? Valaszat elore is koszonom!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a nőgyógyászati fertőzés témában

A Klion mellékhatásai között szerepelhet hányinger, íme a mellékhatásprofil: LEHETSÉGES MELLÉKHATÁSOK Mint minden gyógyszer, így a Klion-D 100 hüvelytabletta is okozhat mellékhatásokat, amelyek azonban nem mindenkinél jelentkeznek. A hüvelytablettát önmagában alkalmazva ritkán helyi irritációt okozhat, vagy a hüvelynyálkahártya túlérzékenységi reakciója fordulhat elő. Klion tablettával együtt alkalmazva a következő mellékhatások fordulhatnak elő: Nagyon gyakori mellékhatások (10 kezelt betegből több mint egynél fordul elő): - Fejfájás - Hányinger Gyakori mellékhatások (10 kezelt betegből kevesebb, mint 1-nél fordul elő): - Alhasi fájdalom - Alhasi görcsök - Hasmenés Nem gyakori mellékhatások (100 kezelt betegből kevesebb, mint 1-nél fordul elő): - Étvágytalanság - Végtagzsibbadás - Szédülés - Görcsrohamok - Álmosság - A mozgás-koordináció hiánya - Keserű, fémes szájíz - Bevont lepedékes nyelv - Hányás - Arc, torok-, gégenyálkahártya duzzanat - Viszketés - Bőrkiütés - Csalánkiütés - Láz Ritka mellékhatások (1000 kezelt betegből kevesebb, mint 1-nél fordul elő): - Gombás felülfertőződés (főleg Candida) - Zavartság - A vizelet sötétre színeződhet, amelynek azonban nincs klinikai jelentősége. Nagyon ritka mellékhatások (10 000 kezelt betegből kevesebb, mint 1-nél fordul elő): - Fehérvérsejtszám csökkenés (neutropenia, leukopenia). A vérképzőszerv lehetséges elváltozásai miatt a kezelőorvos a vérkép ellenőrzését írhatja elő. - Túlérzékenységi reakció - A bőr és a szem sárgás elszíneződése (sárgaság), amely májbetegség jele lehet. - Súlyos bőrreakciók (erythema multiforme) - A laboratóriumi vizsgálat során a májenzim értékek megemelkedhetnek. Ha bármely mellékhatás súlyossá válik, vagy ha a betegtájékoztatóban felsorolt mellékhatásokon kívül egyéb tünetet észlel, kérjük, értesítse orvosát vagy gyógyszerészét.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. július 31., 00:50; Megválaszolva: 2010. augusztus 02., 11:15
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Sebészeti traumát követően...
Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék érdeklődni, hogy lehetséges-e, illetve normális-e az, hogy egy múlthét szerdai napon történt lábat érintő trauma...
Nőgyógyászati rákszűrés...
Tisztelt Doktor Úr! Nőgyógyászati rákszűrés ambuláns adatlapján a diagnózisok alatt kettő kód és megnevezés szerepel. Az egyik U9990 Sine morbo...
Ciszta vagy petefeszekrak?
Tisztelt Foorvos Ur! Edesanyam miatt irok onnrk. 73 eves, alapvetoen egeszseges, de a korral jaro gondokkal kuzdo no. Szeptemberben hasi ultrahnagon a...
vérzészavar, hormon
Tisztel Doktor Úr/Nő! Szeptember folyamán együttlét után minimális vérzést tapasztaltam. Orvoshoz mentem, rákszűrés: P2, méh rendben, három...
Fertőzés lehet
Üdvözlöm. Kellemetlen szagú hüvelyi folyás jelentkezett nálam amire Betadine hüvelykúpot használtam 7 napig. Par nap és megjön a menzeszem, és...