• Mitől fáj a derekam és az alhasam?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt doktor Úr/Nő! 2 honapja hagytam abba fogamzásgátló szedését (lindynette 30) amit majdnem 7 évig szedtem. A vérzésem megjött ugyan de nem a szokásos mennyiségben és minőségben a ciklusom egyébként 28-30 napos. Erre számítottam is hogy nem fog úgy működni a hormon rendszerem mintha semmisem történt volna az viszont aggaszt hogy a ciklus 17.napjátóla fája derekam érzékeny a mellbimbóm és a hasam alja úgy fáj mint amikor meg akar jönni a vérzés de vérzés nincs ez az állapot tart egészen a ciklus 25-26. napjáig természetesen a fájdalom fokozatosan csökken a napok múlásával. azért aggaszt mert iyet én soha nem éreztem. Valami szervibaj okozza vagy a peteérésemet érzem. Ha ez a peteérés miatt van akkor van peteérés amikor jelentkeznek a tünetek vagy mikor? Válaszát előre is köszönöm

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátlás témában

        Kedves Szervi bajtól aggódó!

        Teljesen normális, ha a fogamzásgátló abbahagyása után egy kicsit megváltozik a rendszer és esetleg fájdalmas lesz, ami korábban nem volt az. De még a menzeszének az ideje vagy a rendszeresség is megváltozhat. Nem kell aggódnia, csak akkor kell orvoshoz mennie, ha már nagyon zavarja a fájdalom. Ha nem zavarja, akkor persze nem, ha igen akkor menjen el orvoshoz. Persze lehet, hogy azt fogja mondani, amíg nem akar gyemreket addig szedjen megint gyógyszert. De szerintem be fog állni a vérzése is meg a fájdalom is, tehát nem kell aggódnia.

        Üdvözlettel: Dr. Zsirai László 

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu -ra!



           
         
         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2008-09-14 17:06:04; Megválaszolva: 2011. augusztus 05., 12:53

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! A problémám az lenne, hogy egy pár hónapja megváltozott a menstruációm. 10 hónapja hagytam abba a rezia fogamzasgatló szedését. Abbahagyás után jött a zsíros bőr, a hajhullás viszont a menstruációmat átlagosnak...
        Tisztelt Doktor Úr! Nyár végétől október végéig napi kétszer (reggel-este) kentem be az arcomat a pattanások eltűntetésére 100%-os teafaolajjal. Fürdés után csepegtettem 3-4 cseppet az ujjamra és evvel kentem be homlokom meg államon kívül...
        Tisztelt Doktor Úr! Október 27-én tüdőgyulladással kórházba kerültem, ahol vérhígítót kaptam 4 napig, fekvőbeteg voltam, légszomjam volt, pelenkát viseltem, mert nem bírtam lábraállni. Már itthon lábadozok. A gondom, hogy okt.31. óta...
        Tisztelt Doktor Úr Nemrèg egy kórhàz nőgyógyàszati ügyeletén a hüvelyi ultrahangra nem húztak vèdőgumit úgy vizsgàltak meg. Ez lehetsèges hogy egy ilyen vizsgàlat alkalmàval ne hasznàljanak vèdőgumit? Ha nem lehetsèges egy ilyen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Nyár végén kezdtem fogmzásgátló tablettát (dienelle nevezetű tablettát) szedni. Azóta letelt az első három hónap, elkezdődött a 4. Levél gyógyszer beszedése. A menstruációm először 24., majd 25. napra jött meg....
        Tiszteletem! Kb. 3 éve szedem a mistral fogamzásgátlót. Az utóbbi fél évben azt vettem észre hogy egy keményebb edzés után pecsételő vérzésem volt a menzeszem előtt de csak két napig tartott, majd amikor kellett rendesen megjött. Most...
        Tisztelt Doktor úr/ Doktornő, A következő a problémám: nagyon rendszertelen a menstruációm, lassan 2 hónapja nem jött meg. A ciklusom 40.napján kértem hormonvizsgálatot, melynek eredménye a következő: Tsh: 1,882 mIU/L (ref: 0,400-4,000) Lh:...
        Üdvözlöm! Férjemmel kisbabát szeretnénk. Nem volt soha semilyen betegségünk, fogamzásgátlót sem szedtem soha. 4 hónapja próbálkozunk. Ebben a hónapban az esetleges menstruáció elött 8 nappal kezdődött egyfajta barna vérzés, amit a...
        Tisztelt Doktor Úr! E-mailen kaptam meg az éves rákszűrésem eredményét a MEDSERV Kft-től, amin az szerepel, hogy konvencionális cytológia,kolposzkópos dg. normál, eszközös vétel endocerv. átm. zónából, kenet minősége megfelelő,kenet...
        Kedves Doktornő! A mai napon kaptam meg e-mail-en a cytológiai leletem (Medserv által vizsgált), amin a következő szerepel: konvencionális cytológia, kenet értékelése: negatív kenet. Ami nyugtalanít, hogy a reaktív és reparatív jeleknél a...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
        Tartson velünk az emeletre
        A Stannah lépcsőliftek alkalmasak mindenféle lépcső akadálymentesítésére. (x)
        A ginzeng és ginkgó hatása
        Javítja a memóriát és az agyi vérkeringést. Gyógyszer nem csak időseknek. (x)
      • Infografika és videó
      • Hirdetés