Jangee3/0.03 melletti vérzés

Olyan problemám van hogy április ota szedem a jangee3mg/0.03 gyogyszert mivel elotti gyogyszertől áttoreses verzesem vokt.az lenne a kerdesem hogy 2 hete lezajlott a normal menstruaciom,elkezdtem az uj havi gyogyszert es 9 nap szedes utan megint megbetegedtem,de olyan szinten hogy 3 napra rá abba hagytam gyogyszeremet mert nem tudtam mit tegyek.menstruaciom ma is tart.ráadasul ilyen csomos vér távozik nagy mennyisegben es görcsölök.2 éve petefeszek cisztat tavolitottak el laparoskopiaval.koszonom valaszat

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Petróczi István válasza vérzés témában

Kedves Kérdező!

Csacskaság volt abbahagyni, mert az fokozza a vérzést......

A tabletta mellett nincs havibaj, hanem csak egy műtermék: a megvonásos vérzés.

T.i. ha abbahagyja a tablettát leesik a hormonszint, s erre a méhnyálkahártya vérzik. Ha valaki eleve vérzik, akkor az erősödni fog....

Nincs miómája?

Javaslatom: gyógyszert kellene váltani.

Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.

Üdvözlettel:

dr. Petróczi István

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. december 15., 12:05; Megválaszolva: . .,
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...