• Barnás folyás

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Eddig kétszer voltam nőgyógyásznál, aki mindent rendben talált nálam és már csak a vérvétel eredményére várunk , de sajnos őt egy ideig nem tudom most elérni.Két hete kezdtem el fogamzásgátló tablettát használni ,azonban már rögtön a menstruációm után megjelent ez a barnás folyás , ami eddig (fogamzásgátlás előtt) nem volt tapasztalható nálam. Valamikor több , valamikor kevesebb mennyiségű ,de előfordult már, hogy inkább véresebb volt ,de a következő menstruációm még több mint egy hét múlva lesz. Konkrét kérdésem az lenne, hogy érdemes lenne e gyógyszert váltanom, vagy ez csak egy átmeneti időszak? Valamint ez mennyiben befolyásolhatja ez a fogamzásgátlás hatását? Esetleg amíg nem tudok meg pontos információkat a probléma okáról érdemesebb lenne e más fogamzásgátlási módszert használni (óvszert)? Válaszát előre is köszönöm!

        Dr. Szalóczy Péter válasza a áttöréses vérzés témában

        Kedves Kérdező! A Dienille egy korszerű, kicsi hormontartalmú fogamzásgátló. A védő hatás attól, hogy első ciklusban vérezgetett, megmarad, de még nem szokott hozzá a méhnyálkahártya, hogy nincs annyi hormon naponta, mint régen. Javasolom, hogy ezt a ciklust vérzés ideig most már szedje tovább, valószínűleg a vérezgetés rendes menzeszidőre kissé megerősödik. Ritmusban indítsa el a második hónapot, és ha ez is maszatos lesz, akkor váltson magasabb hatóanyagúra akár ciklus közben is.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2019. augusztus 22., 22:19; Megválaszolva: 2019. augusztus 24., 17:53

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr Úr ! Meg szeretném kérdezni,hogy a vizelet vizsgálara alkalmas Stix kizárólag vizelet vizsgálatára alkalmas,vagy hüvelyváladék vizsgálatára is ? Sötétebb sárga hüvely váladékozást észleltem (panaszom nincs) és gondoltam a...
        Kedves Doktor Úr! Éves rákszűrésen magánrendelés keretein belül méhszájsebet és máhnyak gyulladást állapítottak meg nálam, amire tejsavas irrigálást javasoltak és egy tejsav tartalmú pár napos kúrát. A cytológia lelet helyett csak egy...
        Szép napot kívánok! A nevem Kitti. 2019.09.01.-jén, megkellett volna jönnie a menzeszemnek! De nem így történt. Őszintén szólva párommal szeretnénk babát nagyon! És mindent meg is teszünk annak érdekében hogy sikerüljön. 2019.09.11.-én...
        Jó estét kívánok! És a következő kérdés az lenne, méh eltávolítás után vagyok, napok óta puffadok!!Pihenek vele, még sincs változás! Nagyon fáj a hasam alja, és a derekam!! Mitől lehet, vagy mikor múlik el??? Mert ez...
        Udvozlom Dr.Úr! Szeretnem kerni a segitseget abban,hogy sajnos huvelyvaladekozasom van mar egy ideje Jovoheten kedden megyek vizsgalatra de rettenetesen felek attol,hogy komoly problemam lehet ... 2-3 honapja tarto feher huvelyvaladekozas illetve egy...
        Tisztelt Doktor úr/Doktornő! Pár hónapja pcost diagnosztizáltak nálam. A tünetek szőrösödés és menstruáció kimaradás voltak. Hormon vizsgálaton az éhgyomri inzulin és glükóz rendben volt, terheléses inzulin vizsgálatot nem végeztek. A...
        T. Doktor Úr! Régóta szedek Yadine fogamzásgátlót főként a nagyon erős vérzésem és görcseim kordában tartására, nagyjából eddig probléma mentesen. Egyetlen tünetem a hó közepi általában 10-16 nap közötti változó hosszúságú,...
        Tisztelt Doktor Úr! Orgazmus (csikló) közben hasító, görcsös összehúzódást érzek a hüvelyemben. Fájdalom leírhatatlan. Így nincs "kedvem" nem életet élni, pedig pont baba projekten vagyunk. Voltam hüvelyi Uh-n, semmi eltérést nem...
        Tisztelt doktor Úr! A kérdésem az lenne hogy szülés után 4 héttel teherbe lehet esni??.... Nem védekeztünk.. És nem szeretnék az lenni.. Válaszát elöre is köszönöm.
        Tisztelt Doktor úr! Kellemetlen és kapcsolatunkat is befolyásoló dolgog miatt szeretnék írni. Párom (hölgy) folyással és egyébb kellemetlen panaszokkal felkereste nőgyógyászát, aki egyértelműen tudtára adta, hogy a együttléteink során...