Huvelygomba

Tisztelt Doktor Úr! Egy hete hüvelyi panaszokkal szenvedek. Kezelésere canesten uno combit illetve gynoxint alkalmaztam intim mosakodovalaz utóbbi egy hétben. Az utolsó Huvelyi kúp felhelyezese tegnap történt. A fogamzásgátló rendszeres szedése ellenére vérzés jelentkezett. Aggódnom kellene? Előre is köszönöm válaszát

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza hüvelyi panasz témában

Kedves Kérdező! Mindkét gyógyszere csak gomba ellenes, de lehet, hogy a panaszok okozója nem gomba, hanem baktérium, aminek kezelése egészen más gyógyszert igényelne. S fogamzásgátló melletti vérzés gyakori, ha a méhből jött, de esetleg a hüvelyfal komolyabb gyulladt állapota is lehet a háttérben. Megérné tisztázni egy nőgyógyászati vizsgálattal az egészet.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2018. december 23., 06:18; Megválaszolva: 2018. december 30., 09:11
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Megváltozhat a hüvely szaga...
Semmilyen tünetem nincs ami fertőzésre utalna viszont egy hónapja kaptam rengeteg vitamint (orvosi javaslatra) teljesen megváltozott a vizeletem és a...
döderlein cytolisys
Kedves Doktor Úr/Nő! Kislányom 16 éves, kb. 1 éve egy antibiotikum kúra után kezdődött nála egy hüvelyi viszketés, folyás.Nőgyógyászunk...
Hüvelygomba és egyéb problémák
Üdvözlöm! Egy elég összetett problémával fordulok Önhöz. Kb 5napja hüvelygombához hasonló tüneteket észlelek magamon (viszketés, égés...
Miért tapasztalok égő és maró...
Üdvözlöm! Azzal a problémával fordulok Önhöz, hogy mióta párommal együtt vagyunk (most lesz az 5. hónapja) , azóta minden közösülés után...
Nuvaring, fertőzés gomba?
Tisztelt Dr Úr/Nő Olyan kérdésem volna hogy barátnőmnek most van fent a harmadik nuvaring 2 hete és most jelentkezett nálla olyan probléma hogy...