• Visanne után vérzészavar?

        Legfrissebb cikkek a témában
        Nincs találat!
         

        Kedves Doktor úr / Doktornő! 31 éves nő vagyok, még szűz. Tavaly műtöttek endometriózis miatt, utána egy évig Visanne hormontablettát kellett szednem, amitől elmaradt a menstruációm. Három hónapja hagytam abba a gyógyszert, az első vérzésem rögtön az első hónapban 24 napra megjött, de azóta nem rendszeres. Hol 27 napra jön meg, hol 33 napra, előtte-utána barnázok, véres folyásom és ovulációs vérzésem van, ami a Visanne előtt nem fordult elő. Az orvosom az első menstruáció után megvizsgált, és mindent rendben talált. Rákszűrést nem végzett, mondván, hogy még szűz vagyok, így fölösleges. De aggódom, hogy a menstruációm rendszertelenségét nem a hormon elhagyása, hanem valami más betegség okozza. A Visanne abbahagyása után mikorra várható, hogy rendeződik a menstruációm? Vagy milyen további vizsgálatokra lenne szükség? Válaszát előre is köszönöm!

        Dr. Farkas Ágnes válasza a menses zavar témában

        Kedves Hölgyem! Mindenképpen érdemes lenne még 2-3 hónapot adnia a szervezetének, hogy helyreálljon a működése magától. Ha ezalatt nem rendeződnek a ciklusok, akkor érdemes lenne egy kivizsgálást végezni, mely során a hormonrendszer működését ellenőrzik. Ezt nőgyógyász, vagy nőgyógyász-endokrinológus végzi. Mindemellett nem említi, van-e más betegsége, vagy szed-e más gyógyszert esetleg? Ha valakinek pl. más hormonális problémája is van, az is okozhat cikluszavart, és azt érdemes ellenőrizni ilyenkor. Aggodalomra nincs oka, ha más baja nincs, picit legyen meg türelmes, figyeljen a táplálkozásra, legyen egy rendszeres testmozgás, és reméljük, hogy helyreáll magától is a ciklus. Üdv.: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Farkas Ágnes, szülész-nőgyógyász
        szülész-nőgyógyász Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Farkas Ágnes
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2018. október 03., 15:19; Megválaszolva: 2018. október 10., 22:34

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr Úr ! Meg szeretném kérdezni,hogy a vizelet vizsgálara alkalmas Stix kizárólag vizelet vizsgálatára alkalmas,vagy hüvelyváladék vizsgálatára is ? Sötétebb sárga hüvely váladékozást észleltem (panaszom nincs) és gondoltam a...
        Kedves Doktor Úr! Éves rákszűrésen magánrendelés keretein belül méhszájsebet és máhnyak gyulladást állapítottak meg nálam, amire tejsavas irrigálást javasoltak és egy tejsav tartalmú pár napos kúrát. A cytológia lelet helyett csak egy...
        Szép napot kívánok! A nevem Kitti. 2019.09.01.-jén, megkellett volna jönnie a menzeszemnek! De nem így történt. Őszintén szólva párommal szeretnénk babát nagyon! És mindent meg is teszünk annak érdekében hogy sikerüljön. 2019.09.11.-én...
        Jó estét kívánok! És a következő kérdés az lenne, méh eltávolítás után vagyok, napok óta puffadok!!Pihenek vele, még sincs változás! Nagyon fáj a hasam alja, és a derekam!! Mitől lehet, vagy mikor múlik el??? Mert ez...
        Udvozlom Dr.Úr! Szeretnem kerni a segitseget abban,hogy sajnos huvelyvaladekozasom van mar egy ideje Jovoheten kedden megyek vizsgalatra de rettenetesen felek attol,hogy komoly problemam lehet ... 2-3 honapja tarto feher huvelyvaladekozas illetve egy...
        Tisztelt Doktor úr/Doktornő! Pár hónapja pcost diagnosztizáltak nálam. A tünetek szőrösödés és menstruáció kimaradás voltak. Hormon vizsgálaton az éhgyomri inzulin és glükóz rendben volt, terheléses inzulin vizsgálatot nem végeztek. A...
        T. Doktor Úr! Régóta szedek Yadine fogamzásgátlót főként a nagyon erős vérzésem és görcseim kordában tartására, nagyjából eddig probléma mentesen. Egyetlen tünetem a hó közepi általában 10-16 nap közötti változó hosszúságú,...
        Tisztelt Doktor Úr! Orgazmus (csikló) közben hasító, görcsös összehúzódást érzek a hüvelyemben. Fájdalom leírhatatlan. Így nincs "kedvem" nem életet élni, pedig pont baba projekten vagyunk. Voltam hüvelyi Uh-n, semmi eltérést nem...
        Tisztelt doktor Úr! A kérdésem az lenne hogy szülés után 4 héttel teherbe lehet esni??.... Nem védekeztünk.. És nem szeretnék az lenni.. Válaszát elöre is köszönöm.
        Tisztelt Doktor úr! Kellemetlen és kapcsolatunkat is befolyásoló dolgog miatt szeretnék írni. Párom (hölgy) folyással és egyébb kellemetlen panaszokkal felkereste nőgyógyászát, aki egyértelműen tudtára adta, hogy a együttléteink során...