Az esemény utáni tabletta mellékhatásai mennyire veszélyesek?

Tisztelt Doktor Úr! "Tisztelt Doktor Úr! Olyan kérdéssel fordulok Önhöz, hogy Január 14.én nem védekeztünk, de másnap vettem be esemény utáni tablettát (Escapelle) . Utána meg is jött rendesen mentsruációm Jan21-24.Rá 10-11 napjára megint volt vérzésem szintén 4 napig.Február 18.án kellett volna megjönnie de eddig semmi, csak görcsöl hasam.Lehetséges hogy nem használt gyógyszer, vagy ennyire befolyásolja? Előre is köszönöm válaszát! Kati" Köszönöm gyors válaszát! Már nem görcsöl hasam, de kérek időpontot orvoshoz. Maga szerint mi lehet a probléma, hogy késik meg másik vérzés mi lehetett? Hogy kaptam kemóterpiát az nem folyásólja be fogamzásgátlót? Petefészek elkötésről mi a véleménye? Hormont nem folyásólja be nagyon? 100%-os védelem lenne azzal? Köszönöm előre is! Kati

† Dr. Szalóczy Péter válasza Rendetlen vérzés témában

Kedves Kati! Sajnos a kemoterápia önmaga fontja a petefészek működését és rendetlen vérzést sőt, meddőséget okoz azzal, hogy nem ovulál. Ezt tisztázni kéne az ön esetében, mert ha kemoterápia önnél is megszüntette az ovulációt, nem kéne fogamzásgátlót szednie, vagy "petefészek elkötési" műtétet vállalnia. Ez utóbbi ma már három kis lukon át laparoszkóp műszeres technikával történik és százszázalékos az eredmény, A maradék bármilyen hormontermelését nem befolyásolja. A hormontermelése vérvételes laboratóriumi vizsgálattal pontosan tisztázható. Az ultrahangos vizsgálat is feltétlen kéne.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. február 24., 19:36 ;Megválaszolva: 2016. február 25., 16:14
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Menstruáció előtti verzes
Üdvözlöm. Ebben a hónapban 5én volt meg a menzeszem. 16an együtt voltam a párommal és rá 6 napra rózsaszín folyasom lett ami most már kisebb...
Hüvelyfolyás
Kedves Doktornő /úr! Szeptember 3.-án jött meg a menstruációm,nem tartott sokáig kb 3 napig utána barna folyásom lett 3napig.Majd miután elmúlt...
Női bajok
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Fél éve megváltozott a menzeszem, 23-25 naposak a ciklusok, és 4 napig tart a vérzés. Kb. fél éve volt egy vesekövem, és...
Menstruáció
Tiszelt Doktor úr! Menstruációval kapcsolatos problémával fordulok Önhöz.39 éves nő vagyok. Különböző okok miatt Júniusban voltam együtt...
Menstruációs zavar
Jó estét kívánok! Nemis tudom hol kezdjem igazából mert elég hosszú a történetem! Igazából a menstruációm elég rendszertelen már évek...