Mit tegyek?

Tisztelt Doktor ÚR! Kb 4 hónapja járok nőgyógyászhoz egy bizonyos problémával, sűrű savanyú fehér folyással kerestem fel a körzetemben rendelő nőgyógyászt, aki vett minát, aminek az eredménye isemerete előtt felírt egy 10 db-os kúpot, elhasználtam, majd azt mondta hogy a következő menstruáció után menjek vissza.Ekkorra már meg volt az eredmény is mi szerint E-Coli baktérium van a szervezetemben.Kérdeztem az orvost hogy mitől lehet ez, amire nem mondott semmit hanem felírt egy antibiotikumot (Xorimax) , melynek beszedése után ismét vissza kellett volna mennem, de szabadságon volt az orvos. Mostanra ez a folyás megváltozott színtelen nyálkás váladékká, szaga nincsen, mivel itt vannak az ünnepek, már nem is kaptam újabb időpontot, de borzasztó kellemetlen, mivel 7 éves párkapcsolatom van és még csak azt sem tudom, hogy emelett élehetek-e nemi életet, és főleg hogy mikor gyógyulok meg és hogy mi a bajom! Ezért szeretném megkérdezni, hogy mit tegyek? Forduljak más orvoshoz?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza Visszatérő folyás témában

Kedves Kérdező! A coli baktérium számos törzse jelen van a szervezetében, milliárdnyi pl.a bélrendszerében. A hüvelyben nem jó, ha jelen van, kórokozónak számít. De az említett antibiotikum megöli a hüvely védő tejsav baktériumait is és az így védelem nélkül az első kórokozóvak újrafertőződik. Arról nem beszélve, hogy a gombára nem hat az antibiotikum, igy a védtelen hüvely gyakran fertőződik ezzel.Vegyen holnap recept nélkül kapható Canesten kombi hüvelykúpot és krémet, valamint Lactofeel nevű hüvelyi protexint, mely majd a három kúp esténkénti 1-1 felhelyezése után a következő estétől felnyomandó egyenként három alkalommal, a maradék négy pedig hetente egyszer. A Xorimaxot pontosan szedje elfogyásig. Így az esetleg kialakulni akaró gombás fertőzés megszűnik, és a probiotikummal visszateremtjük, majd tartóssá tesszük a tejsavbaktériumok jelenlétét. A partner kenje be magát 1-2x a Canesten krémmel. Nyugodtan lehetnek együtt a gyógyszeres korszak idején is.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. december 21., 10:45; Megválaszolva: 2015. december 22., 21:54
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Miért van folyásom?
Tisztelt Doktor Úr! Én írtam a folyásommal kapcsolatban. Azt tetszett írni, hogy protexint használjak. A gynoflor hüvelytabletta az jó? Vagy van...
Streptococcus agalactiae kezelése
TISZTELT DOKTOR ÚR! NOVEMBERBEN GYÓGYULTAM KI NAGYNEHEZEN DALACIN 150MG KAPSZULÁVAL KISMEDENCE GYULLADÁSBÓL. VALAMI BAKTERIÁLIS HÜVELYFERTÖZÉSEM VOLT...
Érdekes lelet
Üdvözlöm! Rákszűrésen hpv tesztet és cintec pluszt is kértem, mivel azt hallottam, 2-3 évente nem árt, kolposzkópian nem volt eváltozás. Az...
HPV pozitivitás
Tisztelt Doktúr úr! 45 éves vagyok nőgyógyászati vizsgálaton citológiai vizsgálatot végeztek nálam. HPV pozitiv lett. Nőgyógyászti vizsgálat...
Barna folyás rákszűrés idején
Kedves Doktor Úr! Bakteriális vaginózis gyanú és szürkés folyás, hüvelyi égető érzés miatt múlt hét csütörtökön voltam teljes STD...