Darabos menstruáció

Üdvözlöm! 2 éve szültem meg természetes úton első gyermekemet, ez után 10nappal trombózissal visszakerültem a kórházba. Syncumar szedése mellett bő menstruációs vérzésre Exacylt kaptam a nőgyógyászomtól. Egy év után, miután kiderült, hogy nem genetikai a trombózis, elhagyhattam a vérhigítót. Viszont azóta is minden menstruációm alatt hatalmas darabok "potyognak" belőlem. Syncumar szedése alatt arra fogtam, viszont mióta nem szedem, ugyanúgy darabos, és bő a vérzés. Egy darab kb 8x10cm nagyságú, és 1cm vastag. Szó szerint méhösszehúzódás szerű fájdalommal tavozik. Iszonyú görcsöket élek át, és az első 3 napban gyakorlatilag nem tudok kimozdulni a lakásból, mert rögtön elzárja a tisztasági betétet egy nagyobb darab. 2 hete visszamentem a nőgyógyászomhoz, aki azt mondta, miután hüvelyi uh-val megvizsgált, hogy érdekes...semmi szervi elváltozást nem lát, mégis olyan tüneteket produkálok.ami nem normális. Most kipróbálunk vérzéscsillapítót, 2 cikluson át, és utána jelentkezzek. Most az első ciklus, szedem az Exacylt, de semmi javulas. Hormonvizsgálatot nem kért. Máshoz is el fogok menni, mert ez minden hónapban maga a pokol. Nem hiszem, hogy így kell tovább élnem, hogy minden hónapban rettegek a fájdalomtól, és a többi velejárótól. Emelett 1 év alatt hirtelen meghíztam, folyamatos vizelési inger gyötör, de csak pár csepp ürül. Mintha nyomná valami a hólyagom. Nem tudom köze van-e ennek a ciklusomnhoz, csak mint információ gyanánt írom. 11éve szedek antidepresszánzst, amit nem cseréltem le a 11év alatt (Paroxat, Rivotril) El vagyok keseredve mi lehet a bajom: ( Köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza menses zavar témában

Kedves Kérdező! Állapota mindenképpen pontos diagnózist és terápiát kíván, nem csak elviselhetetlen tünetei miatt, hanem mert problémát okozó vasvesztést, komoly vérszegénységet jelenthet. Mindenképpen tisztázandó hematológiai jártas szakintézményben és laborban, hogy milyen alvadási tökéletlenség áll a háttérben, mert több féle lehet, nem genetikai is. Sem anatómiai, könnyen tisztázható elváltozás, sem nagyobb hormonális hiba nem okoz ilyet, vagy egyszerűbben felderíthető lenne. Átmeneti hormonális fogamzásgátló mindenképpen csökkentené erős vérzéseit, ha a Leyden kór nevű alvadáshibát jelentő genetikai zavar nem áll fenn.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. szeptember 22., 11:25; Megválaszolva: 2015. szeptember 23., 21:13
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Menstruáció
Tisztelt dokotornő/úr! 43 éves vagyok 16-án jött meg a menstruációm es ma 26-án is tart! Folyamatosan ég fáj verzek hol piros hol barnás de nem...
HOSSZANTARTÓMESTRUÁCI
Szép napot Doktorúr Az én kérdésem az lenne hogy márciusban volt egy spontán vetélésem műtéti be avatkozásra nem volt szükség utána 10 napig...
Menstruációs probléma
Tisztelt Doktor! 9 nappal hamarabb jött meg a menzeszem mint szokott. Fogamzásgátót szedek eddig mindíg napra pontosan jött meg.
Teherbe eshettem?
Üdv! A párommal együttlétkor a hüvelyemben történt az ejakuláció. Rá 5 percre elkezdtem vérezni, menstruációs vér lehetett, menzeszem nincs...
Mi lehet a baj?
Kérdésem a következő lenne! Az utolsó menstuációm rendes idöben volt de az erősebb és élénkebb szinű volt! Elmult de rá 15 napra ujra megjött...