vérzés a nem megszokott időben

Egy hete, hogy utoljára menstruáltam, előtte voltam nőgyógyászati vizsgálaton, ahol nem állapítottak meg semmilyen problémát. Most pedig szinte a menstruáció kezdetekor jelentkező vérzést tapasztaltam. Mi lehet az oka ennek? Gyógyszert szedek már három éve, és az elmúlt pár hétben nem volt szexuális kapcsolatom.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza rendszertelen menstruáció témában

Erre nehéz válaszolni ennyi ismeret birtokában.

Valami befolyásolhatta a felszívódást, gyulladás vagy gyógyszerszedés stb. okozhatja a problémát.

Keressen fel szakorvost.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. október 24., 14:45; Megválaszolva: 2012. október 25., 22:38
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Petefészek-gyulladás
Tisztelt Doktor Úr! A kérdésem az lenne, hogy 3 éve született a kislányom! 2 éve viszont rendszertelen a menstruációm, késik mindig... vagy kimarad...
Menstruációs gondok
8.os vagyok es 6.osztály májusában jött meg először. Következő hónapban szintén, majd az azt követőt késett kicsit júliusban. Ez után 4 hónap...
rendszertelen menstruáció / ciszta
Tisztelt Doktor Úr! Az utóbbi időben rendszertelen a ciklusom (a legutóbbi alkalommal 18 nap után jött meg, erős görcsökkel) és ezért 2 hete...
Mi lehet ez?
Üdvözlöm! Kérdés a következő lenne, szept 10-én mondhatni pontosan megjött a mensesem (előző hónapba késett 2 hetet, amit rámerek fogni a...
Miért késik?
Kedves Dokor úr/nő! Azzal a problémával fordulok önhöz, hogy már két hete késik a menstruációm. A ciklusom jellemzően 24 napos, ha ehhez képest...