Műtét után!

Tisztelt doktor úr/nő! Engem 4hete műtöttek, cisztával és myomával. Azt szeretném kérdezni, hogy folyamatosan mérem a lázam, és 37, 0-37, 3 fok között van a hőmérsékletem. Viszont ha feszkek, nincs több 36, 8-nál a hőmérsékletem. Fájdalmaim már mulandóak csak a varrataim fájnak, húzodnak. Hogy ez természetes folyamat, vagy mennyek vissza az orvosomhoz. Köszönettel.: Milotay Judit

† Dr. Szalóczy Péter válasza nőgyógyászati műtét utáni hőemelkedés témában

Kedves Kérdező. A szervezet hőmérséklete nem állandó, anyagcsere folyamatok és terhelés különbsége változtat néhány tizedet. De hormonális háttérállapot is. Az elvégzett nagy műtét gyógyulása is szerepet játszhat ebben a beavatkotás körül mindenképpen termelődhető lobtermékek miatt. Csak akkor van jelentősége, ha kifejezett fájdalmasságot érez és a hőmérséklete 37, 5 felett5 állandósul.Nyugadjon meg, ennyi idővel a műtét után szépen gyógyult.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. október 19., 13:31; Megválaszolva: 2012. október 22., 10:58
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
HPV lelet èrtelmezés
Üdv, HPV lelettel kapcsolatban szeretnék kérdezni, zavaris információkat kaptam. A leletem a kovetkezo: A minta HPV DNS pozitiv (+) , azonban a...
Hormonprobléma
Szép napot! Mitől lehet , hogy csak akkor érzem jól magam amikor megjön. Olyankor úgy érzem rendesen működik a testem , fellélegez. Nem vagyok...
Mennyi esélyem van?
Tisztelt Doktor Úr! Áprilisban pozitív lett a rákszűrésem: ASCUS -atypusos sejtek, nem neoplasztikus elváltozások, metaplasia. HPV minden...
Betadine hasmenéy
Jó napot! A kérdésem az lenne,hogy este felhelyeztem egy betadine kúpot,reggel óta hasmenésem van. Lehet e köze hozzá illetve napi szinten szedek 50mg...
1 szemmel több fogamzásgátló...
Tisztelt Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy a héten csütörtökön azaz 07.28.-án reggel bevettem a tablettát a szokott időben de...